سیگنال‌هایی از سقوط مجدد قیمت بیت کوین!

بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ مهر ۱۳۹۹

بیت کوین در روزهای گذشته در یک رالی صعودی قرار داشته و توانست از ۱۰,۴۰۰ دلار خود را به  ۱۱,۷۵۰ دلار برساند. با این حال اخیرا در نمودار رمزارز برتر بازار یک الگوی خرسی مشاهده شده که عده‌ای را از کاهش مجدد قیمت ترسانده است.

پس از انتشار خبر متوقف شدن برداشت‌های صرافی OKEx، بیت کوین چندین سیگنال فروش کوتاه مدت تشکیل داده و قیمت این رمزارز مجددا حدود ۳ درصد سقوط کرد. 

یکی از تحلیل‌گران کریپتوکارنسی اخیرا اظهار داشته که در نمودار ده ساعته این رمزارز یک کندل «Sell 9» مشاهده کرده است.

این کندل یک الگوی بسیار مهم است که می‌تواند باعث سقوط قیمت بیت کوین شود. پیش از این در ماه آگوست پس از مشاهده این کندل، قیمت این رمزارز از ۱۲,۵۰۰ دلار به ۱۲,۰۰۰ دلار رسید.

بیت کوین

از طرفی نیز تحلیل‌گران یک شرکت تحلیل رمزارز، که مدت‌ها در این حوزه فعال است، خاطرنشان کرده‌اند که بیتکوین در حال حاضر بیشتر از ارزش ذاتی‌اش معامله می‌شود و از همین رو ممکن است در روند صعودی‌اش با موانعی روبه‌رو شود.

این شرکت افزود که ممکن است بازار در حال حاضر بیش از ارزش واقعی بیت کوین صعودی باشد. بنابراین این احتمال وجود دارد که بازار برای تنظیم مجدد این افزایش بی‌رویه قیمت خود را اصلاح کند تا از گرانی بیش از حد بیت کوین جلوگیری کند.

این تحلیل‌گران ارزش ذاتی بیت کوین را با در نظر گرفتن این رمزارز، یه عنوان یک کالا و بررسی هزینه‌های تولید، محاسبه می‌کنند.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.