یک معامله‌گر ۳۹ ساله در هنگ‌کنگ ربوده شد!

ربودن یک معامله گر رمزارزها در هنگ کنگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ آبان ۱۴۰۰

براساس گزارشات اخیر، یکی از معامله‌گران رمزارزها در هنگ‌کنگ ربوده شده است. پلیس ۷ نفر را که در آدم ربایی نقش داشتند دستگیر کرد. برای اطلاع از جزئیات خبر ربودن یک معامله گر رمزارزها در هنگ کنگ با بیتستان همراه باشید.

ربودن یک معامله گر رمزارزها در هنگ کنگ

هفت نفری که در آدم ربایی این معامله‌گر نقش داشتند، دستگیر شدند. به گفته مقامات، ممکن است در طول تحقیقات، افراد بیشتری در ارتباط با این آدم‌ربایی دستگیر شوند. این اتفاق در ۶ نوامبر رخ داده بود. یک مرد ۳۹ ساله که در تلاش بود تا رمزارز تتر خود را به دلار هنگ‌کنگ تبدیل کند، به طرز فجیعی مورد حمله قرار گرفت.

ربایندگان قربانی را با صندلی‌های فلزی و چکش مورد ضرب و شتم قرار دادند و او را مجبور کردند که به آن‌ها اجازه دسترسی به رمزارزهای خود را بدهد. سپس چشمان او را بسته و به یک دهکده‌ای دورافتاده منتقل کرده‌اند. مقامات با موفقیت توانستند محل نگهداری او را مشخص کنند.

هند تبلیغات گمراه‌کننده ارزهای دیجیتال را ممنوع کرد

جزئیات خبر ممنوعیت رمزارزها در هند را بخوانید

براساس گزارشات این مرد ۳۹ ساله توانسته بود از انباری کلبه‌ای که در آن‌جا نگهداری می‌شد، فرار کند. این مرد پس از نجات توسط پلیس در حال حاضر در بیمارستان بستری است و تحت مداوا به دلیل جراحات شدید بدنی قرار دارد.

ماه‌گذشته، دو مرد دیگر در کالینینگراد روسیه یک فرد ۲۸ ساله را ربوده و پس از دریافت رمزارزهای او، مواد مخدر به او تزریق کرده و جسد تقریباً مرده را به داخل جنگل پرتاپ کرده بودند. بعد از گذشت مدت زمانی، این مرد به هوش آمده بود.

منبع خبر: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.