آنتون بوکوف:صنعت دیفای رشد خواهد کرد!

پیش بینی رشد صنعت دیفای توسط بنیان‌گذار ۱inch
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ آبان ۱۴۰۰

آنتون بوکوف (Anton Bukov) بنیان‌گذار هشتمین صرافی غیرمتمرکز برتر از نظر حجم معاملات، روز دوشنبه در یک برنامه «هرچه می‌خواهی از من بپرس» شرکت کرد. او در این برنامه بیان کرد که در ۳ تا ۵ سال آینده صنعت DeFi به صورت گسترده رشد می‌کند. برای اطلاع از خبر پیش بینی رشد صنعت دیفای توسط بنیان‌گذار ۱inch با بیتستان همراه باشید.

پیش بینی رشد صنعت دیفای توسط بنیان‌گذار ۱inch

تنها دو سال از تاسیس شبکه ۱inch که یک صرافی غیر متمرکز است، می‌گذرد. در حال حاضر این شبکه از نظر حجم معاملات از ۵۸/۸ میلیارد دلار عبور کرده و به یکی از صرافی‌های غیرمتمرکز برتر از نظر حجم معاملات تبدیل شده است.

این صرافی بیش از ۸۲۰,۰۰۰ کاربر دارد. یر اساس داده‌های ارائه شده توسط CoinMarketCap، این شبکه در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲۲۷ میلیون دلار حجم معامله داشت.

آنتون بوکوف (Anton Bukov) روز دوشنبه در یک برنامه «هرچه می‌خواهی از من بپرس» شرکت کرد. در این برنامه از او پرسیده شد که آیا شما معتقدید که DEX‌ها به اکثر کاربران ارزهای دیجیتال خدمت می‌کنند یا این بخش تحت سلطه algos و معاملات ربات خواهد بود؟

آنتون در پاسخ گفت:

من معتقدم که در سه تا پنج سال آینده، صنعت DeFi به شدت رشد خواهد کرد. در حال حاضر به سرعت در حال رشد است، اما مزایای فناوری‌های همتا به همتا می‌تواند به طور گسترده‌تری رشد کند.

البته برای تسلط DEXها بر صرافی‌های متمرکز، باید شرایط خاصی در آینده رعایت شود. پروتکل‌های DEX و بلاک‌چین باید ۱۰۰ برابر سریع‌تر از الان عمل کنند. کاربران هم باید مفهوم اصلی فناوری را درک نمایند.

علاوه بر این او بیان کرد که شبکه ۱inch مجموعه‌ای از ابزارهای DeFi قوی و قابل ترکیب است که در کنار هم به کاربران قدیمی و جدید DeFi امکان می‌دهد فرصت‌های مالی Web3 را با UX تمیز و قراردادهای امن بیشتر کند.

در این برنامه از او پرسیده شد که چه چیزی شبکه ۱inch را از بقیه متمایز می‌کند؟

او در پاسخ بیان کرد:

وان اینچ (۱inch) ماموریت محور است تا کل فضای DeFi را به نفع خود تمام کند و ما سخت و سریع کار می‌کنیم تا به ماموریت خود برسیم. هدف ما این است که معامله‌گران و تامین کنندگان نقدینگی را متحد کرده و معاملاتی را که برای هر دو طرف سودآور است تسهیل کنیم.

مجری برنامه سوالی دیگر را برای او مطرح کرد: چگونه ۱inch ربات‌های موجود را از بین می‌برد؟

آنتون افزود:

پروتکل نقدینگی ۱ اینچی دارای ویژگی منحصر به فردی است که به محافظت از کاربران در برابر این نوع حملات کمک و تضمین می‌کند که کاربران از هر معامله بیشترین بهره را می‌برند.

در ادامه می‌توانید این خبر را نیز بخوانید

هفتمین هاردفورک NEM با نام هارلوک!

سخت بودن مهاجرت شبکه ۱inch به Eth2

آنتون در رابطه با مهاجرت شبکه ۱inch به Eth2 بیان کرد که هیچ توسعه دهنده DeFi نباید برای مهاجرت به ETH 2.0 آماده شود. مقیاس دهی دیفای از طریق L2 اتفاق می‌افتد.

محیط خرد شده ETH 2.0 برای DeFi معنی ندارد. من ZK Rollups را به عنوان یک راه‌حل مقیاس‌بندی واقعی می‌دانم؛ زیرا پیچیدگی تأیید تراکنش ZK ثابت است و به پیچیدگی خود تراکنش بستگی ندارد.

مجری بیان کرد که آیا برنامه‌ای برای معاملات چند زنجیره‌ای دارید؟ آنتونی در پاسخ او بیان کرد که اخیرا یک موضوع هیجان‌انگیز در توییتر در مورد آینده زنجیره متقابل 1inch به اشتراک گذاشتم.

پیش بینی رشد صنعت دیفای توسط بنیان‌گذار ۱inch

سپس مجری شبکه از او پرسید: نظر شما در مورد Uniswap v3 چیست؟

آنتونی پاسخ داد:

آنها کارایی سرمایه استخرهای خود را به طور چشمگیری افزایش می‌دهند. این راه حل نهایی برای ارائه دهندگان نقدینگی است. اما من می‌بینم که معامله‌گران نرخ ارز بسیار بد و لغزش‌های زیادی در Uniswap دارند. قرار است یک داشبورد DuneAnalytics در این مورد بسازیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا از یک اوراکل استفاده می‌کنید یا روش دیگری برای محاسبه قیمت وجود دارد؟ آنتونی در پاسخ این سوال مجری بیان کرد:

ما اوراکل خارج از زنجیره خود را برای دریافت قیمت از زنجیره داریم.

مجری برنامه: آیا می‌توانیم بدون هیچ میان افزاری با سخت افزار ارتباط مستقیم داشته باشیم؟ آنتونی در این رابطه افزود:

می‌توانید از کیف پول سخت‌افزاری از طریق پروتکل WalletConnect استفاده کنید، حتی در تلفن همراه با استفاده از برنامه Ledger Live.

منبع خبر: cointelegraph

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.