آیا ایلان ماسک با خرید دوج کراون (تاج بی نظیر دولچه و گابانا) پادشاه دنیای کریپتو می‌شود؟

تاج‌گذاری ایلان ماسک توسط دولچه و گابانا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ مهر ۱۴۰۰

دولچه و گابانا شرکت ایتالیایی فعال در زمینه مد و فشن، به تازگی پا به عرصه دنیای ارزهای دیجیتال گذاشته است. این کمپانی با همکاری UNXD، امیدوار است که بتواند یک بازار انحصاری برای NFTهای لوکس خود راه اندازی کند. این شرکت با رونمایی از اثر جدید خود در NFT، از ایلان ماسک خواست تا برای خرید آن اقدام کند. جزئیات خبر پیشنهاد تاج‌گذاری ایلان ماسک توسط دولچه و گابانا به عنوان پادشاه دنیای کریپتو را در ادامه بخوانید.

پیشنهاد تاج‌گذاری ایلان ماسک توسط دولچه و گابانا

خانه مد ایتالیایی Dolce & Gabbana در توییتی پیشنهاد کرده است که در صورت خرید دوج کراون (Doge Crown) توسط ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا به عنوان پادشاه رمزنگاری انتخاب شود. پیشنهاد تاج‌گذاری ایلان ماسک توسط دولچه و گابانا زمانی مطرح شد که ایلان ماسک یک شخصیت تاثیرگذار در حوزه ارز دیجیتال و حامی دوج کوین است.

دولچه گابانا و ایلان ماسک

این جواهر بخشی از اولین مجموعه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) غول دنیای مد است که با همکاری بازار توکن‌های دیجیتال UNXD مبتنی بر Polygon، در اوایل این ماه راه اندازی شد. تاج دوج، دارای هفت یاقوت کبود آبی و 142 الماس است. این تاج توسط دومنیکو دولچه (Domenico Dolce) و استفانو گابانا (Stefano Gabbana) طراحی شده است.

توییت های ایلان ماسک در مورد دوج کوین: شیطنت یا سیاست؟!

در ادامه بخوانید
دوج کراون و ایلان ماسک

این تاج هیچ ربطی به رمزارز دوج کوین یا مشهورترین طرفداران آن ندارد و از لقب مقام عالی ونیز نامگذاری شده است. خریدار، انیمیشن رندر شده با وضوح 4K و عکس‌های با کیفیت 4K و نسخه فیزیکی آن را دریافت خواهد کرد.

پیشنهاد فعلی برای خرید این تاج، 501،819 دلار است که توسط کاربر ethmad ارائه شده است، که به نظر می‌رسد که برای ماسک باشد. این حراج سه روز و 21 ساعت دیگر به پایان می رسد.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.