پیش بینی قیمت اتر تا پایان سال 2021 توسط رائول پال

پیش بینی قیمت اتر تا پایان سال 2021
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ آبان ۱۴۰۰

بیتستان: بازار ارزهای دیجیتال به یک قطب جذاب برای سرمایه‌گذاری تبدیل شده است و روزانه افراد زیادی پول فیات خود را به رمزارزها تبدیل می‌کنند. بازار ارزهای دیجیتال پر نوسان است و قابل پیش‌بینی نیست. با این حال برخی از افراد آینده رمزارزها را پیش‌بینی می‌کنند. پیش بینی قیمت اتر تا پایان سال 2021 را در ادامه بخوانید.

پیش بینی قیمت اتر تا پایان سال 2021

رائول پال (Raoul Pal)، بنیانگذار Real Vision، در تاپیک اخیر خود در توییتر از پیش بینی قیمت اتر تا پایان سال 2021 صحبت کرد. او پیش بینی کرد که احتمالا قیمت اتر تا پایان سال 300 درصد رشد خواهد داشت.

پیش بینی قیمت اتریوم

مدیر سابق Goldman Sachs معتقد است که قیمت‌های بالاتر قابل پیش‌بینی هستند و ممکن است شاهد افزایش ارزش اتریوم باشیم. اما همچنین به این نکته اشاره کرد که هیچ چیز قطعی در بازار ارزهای دیجیتال وجود ندارد.

رشد 300 درصدی اتریوم

بیت کوین برای اولین بار در دو هفته اخیر به زیر ۶۰ هزار دلار سقوط کرد

جزئیات خبر را در ادامه بخوانید

پیش‌بینی پال بر اساس یک الگوی فراکتالی است. این الگو پیش‌بینی می‌کند که سرنوشت بیت‌کوین در اواخر سال 2017، برای اتریوم نیز رخ خواهد داد.  او در ماه گذشته الگوی فراکتالی را «جادوگر خارق العاده» توصیف کرد.

با وجود اینکه در حال حاضر اتریوم از بالاترین رکورد خود 14.53 درصد کاهش یافته است، اما پال معتقد است که دومین رمزارز بزرگ به زودی به رالی باز خواهد گشت. در واقع، او به این نکته اشاره می‌کند که الگوی فراکتال، اصلاح اخیر را به درستی پیش‌بینی کرده است.

پال، در ماه سپتامبر پیش‌بینی کرده بود که اتر تا مارس سال 2022 به قیمت 20000 دلار خواهد رسید.

تا ماه اکتبر، اتریوم 70 درصد از سبد خرید پال را تشکیل داده بود و بیت‌کوین 5 درصد از دارایی‌های رمزنگاری او را شامل می‌شد.

منبع: U.TODAY

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.