اجلاس کاردانو ۲۰۲۱ با خبرهای بسیار هیجان انگیزی به پایان رسید!

اجلاس کاردانو با خبرهای بسیار هیجان انگیزی به پایان رسید!
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ مهر ۱۴۰۰

اجلاس کاردانو ۲۰۲۱ اکنون به طور رسمی به پایان رسیده است. این اجلاس روزهای شنبه و یکشنبه به صورت زنده و مجازی، برگزار شده و  از سراسر جهان بینندگان زیادی را به خود جذب کرد. در این اجلاس، چهره‌های برجسته و مشهور زیادی در زمینه ارزها دیجیتال به سخنرانی و ارائه پرداخته بودند. یکی از این چهره‌های مشهور، چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو بود. اما جدای از گفت‌وگوهای بسیار حرفه‌ای و تاثیر گذار انجام گرفته، همکاری کاردانو با شرکت‌ها و تیم‌های بزرگ، توجهات را بیش از پیش به خود جلب کرد. با بیتستان همراه باشید تا به اجلاس کاردانو و همکاری‌های صورت گرفته بیشتر بپردازیم.

در هفته‌های منتهی به این رویداد، بنیانگذاران، توسعه دهندگان و افرادی که در پروژه کاردانو مشارکت داشتند، به سبب همین همکاری مورد تمسخرهای زیادی از سوی دیگر فعالان این حوزه قرار می‌گرفتند، دلیل اصلی این امر نیز این بود که برخی از مشارکت کنندگان و همکاران کاردانو اصلا در حوزه کریپتوکارنسی فعالیتی نداشته‌اند. از این رو وارد فضایی شده بودند که بحث اصلی آن، پروژه‌های مالی غیر متمرکز بود.

اما رفته رفته و با برگزار شدن اجلاس، افراد دیدند که این همکاری‌ها برای خیلی از فعالان حوزه کریپتوکارنسی و حتی مردم عادی سودمند خواهد بود. در ادامه به چند مورد از این همکاری‌ها اشاره می‌کنیم.

کاردانو با Veritree برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی همکاری می‌کند:

تغییرات آب و هوایی و تاثیر ارزهای رمزنگاری شده در حل این مشکل، موضوعی است که بدون شک باید مورد توجه زیادی قرار گیرد. در این جهت، کاردانو در اجلاس اعلام کرد که اقدامات پیشگیرانه‌ای را برای مبارزه با این مشکل رو به رشد انجام می‌دهد. Veritree زیرمجموعه Tentree است، شرکتی که با کاشت ۱۰ درخت برای هر لباس فروخته شده، پوشاک پایدار و تجزیه پذیر در طبیعت تولید می‌کند. Cardano با همکاری Veritree، قصد دارد تلاش‌های خود را در زمینه کاشت درخت در سراسر جهان دنبال کند.

Veritree که در ده سال گذشته ۶۸ میلیون درخت کاشته، در جمع آوری گزارش برای این امر با مشکلات زیادی مواجه است. حال با این همکاری می‌تواند از فناوری بلاک چین کاردانو در تحلیل گزارش‌های خود و جمع آوری داده و اطلاعات در زمینه جنگل کاری و احیای مجدد جنگل‌های نابود شده استفاده کند.

همکاری در حوزه DeFi ،NFT ،Staking و موارد دیگر:

با توجه به این واقعیت که قراردادهای هوشمند چندی پیش در شبکه کاردانو مستقر شده بودند، انتظار می‌رفت که با اطلاعیه‌های منتشر شده در این زمینه، پروژه به پیشرفت خود ادامه دهد؛ چرا که توسعه دهندگان زیادی در پشتیبانی از این پروژه اعلام آمادگی کردند.

NFT Rival به لیست شرکای جدید شبکه قراردادهای هوشمند ملحق شد، تا ایجاد و توزیع NFTها را در این بستر فعال کند. همچنین اجازه بازخرید NFT در ازای کالاهای فیزیکی و .. را نیز صادر می‌کند.

مشارکت انجام گرفته دیگر، با UBX، استودیوی سرمایه گذاری UnionBank بود که به کاربران این امکان را می‌دهد تا برای ذخیره سازی و افزایش امنیت بلاک چین، از توکن‌های ADA استفاده کنند. این همکاری کمک خواهد کرد تا مراحل احراز هویت با سرعت بالایی انجام شود و تعداد تراکنش‌های زیادی در مدت کمی پردازش شوند.

مشارکت کاردانو با Dish Network به منظور ایجاد خدمات بلاک چین نیز یکی دیگر از همکاری‌های بسیار عالی در اجلاس کاردانو به شمار می‌رود. همچنین ادغام Chainlink با Cardano برای پیشبرد بهتر عملیات قراردادهای هوشمند نیز حاصل همین اجلاس و گفت‌وگوهای انجام گرفته محسوب می‌شود.

منبع: newsbtc

در لینک‌های زیر می‌توانید جزئیات بیشتری از این همکاری‌ها به دست آورید:

ادغام Chainlink با Cardano برای پیشبرد بهتر عملیات قردادهای هوشمند
مشارکت کاردانو با Dish Network به منظور ایجاد خدمات بلاک چین

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.