تحلیل قیمت اتریوم کلاسیک، بایننس‌ کوین و سولانا (یکشنبه ۱۴ شهریور)

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰

قیمت بیت‌ کوین و اتریوم در روزهای اخیر تغییرات ناپایداری داشته است. این موضوع سبب ایجاد الگوهای معاملاتی مختلفی در برخی آلت‌کوین‌ها شده و قیمت آن‌ها را افزایش یا کاهش داده است. اتریوم کلاسیک، بایننس‌کوین و سولانا از جمله آلت‌کوین‌هایی هستند که در روزهای گذشته با تغییرات قیمت همراه بوده‌اند.

اتریوم کلاسیک اخیرا در محدوده حمایتی ۶۷/۳۶ دلار معامله می‌شد و بایننس‌کوین قیمتی معادل ۵۱۷/۲۰ دلار داشت. همچنین در ۲۴ ساعت گذشته سولانا بیش از ۴/۷٪ کاهش قیمت داشته است.

تحلیل قیمت اتریوم کلاسیک

اتریوم کلاسیک در روزهای اخیر رشد داشته و در زمان نوشتن این تحلیل با قیمتی حدود ۷۰ دلار معامله می‌شود. با اینکه قیمت این ارز دیجیتال در حال افزایش است، اما تحلیل‌گران معتقدند احتمال کاهش قیمت این رمزارز وجود دارد. در حال حاضر سطح حمایتی اتریوم کلاسیک حدود ۶۷/۳۶ دلار است. در صورتی که قیمت این رمزارز از این سطح کمتر شود، ممکن است به قیمت ۵۸/۰۹ دلار و یا کمتر برسد.

نمودار قیمت اتریوم کلاسیک

شاخص‌های تکنیکال بازار اتریوم کلاسیک را خرسی نشان می‌دهند. شاخص مقاومت نسبی حدود ۵۰ است و میانگین متحرک همگرا واگرا در محدوده قرمز قرار دارد. با تمام این تفاسیر، برخی تحلیل‌گران نسبت به افزایش سریع قیمت این رمزارز خوش‌بین هستند و پیش‌بینی می‌کنند تا هفته آینده شاهد رشد اتریوم کلاسیک خواهیم بود. قیمت اتریوم کلاسیک در صورت افزایش قیمت در مرحله نخست به ۷۵/۰۴ دلار و سپس بالاتر از آن می‌رسد.

 

تحلیل قیمت سولانا

 سولانا در ۲۴ ساعت اخیر بیش از ۴/۷٪ کاهش قیمت داشته و قیمت آن به ۱۴۰ دلار رسیده است. این آلت‌کوین در هفته‌های گذشته رشد قابل توجهی داشت و روز گذشته نیز رکورد قیمتی تازه‌ای را ثبت کرده بود. پس از یک روند صعودی، سولانا در مسیر اصلاح قیمت قرار گرفته است.

نمودار قیمت سولانا

در صورتی که قیمت سولانا در سراشیبی کاهش قیمت به ناحیه حمایتی ۱۲۵/۹۵ دلار برسد، احتمال دارد این کاهش قیمت ادامه یابد. اگر این آلت‌کوین با قیمتی کمتر از ۱۲۵/۹۵ دلار معامله شود،‌ ممکن است تا قیمت ۹۹/۹۲ دلار کاهش یابد و سپس رشد خود را آغاز کند.

در حال حاضر میانگین متحرک همگرا واگرا در این رمزارز قرمز است که نشان‌دهنده بازار خرسی سولاناست. همچنین شاخص‌ مقاومت نسبی و دیگر شاخص‌های  تکنیکال سولانا نشان‌دهنده کاهش قیمت سولانا هستند. شاخص مقاومت نسبی سولانا اکنون حدود ۶۰ است. به نظر می‌رسد در صورت افزایش قیمت، سولانا ابتدا با رقم ۱۴۴/۵۴ دلار و سپس ۱۵۸/۴۰ دلار معامله شود.

براساس داده‌های سایت تحلیلی کوین‌گکو، سولانا در حال حاضر رتبه هفتم برترین رمزارز از نظر حجم بازار را به خود اختصاص داده است.

تحلیل قیمت بایننس‌ کوین

 

بایننس‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته روند رو به رشدی را طی کرده است. این رمزارز در یک روز گذشته حدود ۰/۶۸٪ رشد داشته و در زمان نوشتن این تحلیل با قیمتی حدود ۴۹۵ دلار معامله می‌شود.

قیمت بایننس کوین

شب گذشته رمزارز اختصاصی صرافی بایننس با قیمت ۴۹۱/۱ دلار معامله می‌شد که با افزایش قیمت به ۴۹۵ دلار رسید. تحلیل‌گران بازار ارزهای دیجیتال معتقدند در صورتی که بایننس‌کوین نتواند به مقاومت ۵۱۷ دلاری برسد امکان کاهش قیمت آن وجود دارد

در صورتی که قیمت بایننس‌کوین کاهش یابد در مرحله نخست قیمت به ۴۹۱/۹۹ دلار و سپس ۴۶۰ دلار خواهد رسید. در حال حاضر میانگین متحرک واگرا همگرا کاهش یافته و شاخص مقاومت نسبی نیز نزدیک به خط نصف قرار دارد. در زمان نوشتن این تحلیل، شاخص مقاومت نسبی حدود ۵۰ است. 

اگرچه در ظاهر بازار بایننس‌کوین گاوی است، اما اگر تا دو هفته آینده قیمت آن کاهش یابد، ممکن است ریزش قابل توجهی را تجربه کند. در صورت سقوط بایننس‌کوین به محدوده قیمتی ۴۶۰/۲ دلار، قیمت این رمزارز در مرحله بعدی ممکن است به ۴۳۳ دلار برسد.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.