تعداد نهنگ‌های اتر در صرافی‌ها در حال کاهش است!

اتر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ دی ۱۳۹۹

اتر و بیت کوین، دو رمزارز برتر بازار، روزهای اخیر در یک روند صعودی قابل توجه قرار داشته‌اند و به رکوردهای قیمتی‌ دست یافتند که مدت‌ها تجربه نکرده بودند. اتر برای اولین بار بعد از سال ۲۰۱۸ توانست خودش را به سطح قیمتی ۷۰۰ دلار برساند و در حال حاضر با قیمت ۷۵۳/۰۱ دلار در وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ لیست شده است.

اتر

بلاک چین اتریوم، به دلیل برتری که نسبت به سایر رقبا دارد را می‌توان یکی از اصلی‌ترین پلتفرم‌ها برای توسعه‌ی امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای (DeFi) دانست. براساس اطلاعات ارائه شده توسط وب‌سایت sentiment، هادلرهای اتر همچنان در حال افزایش هستند:

تعداد آدرس‌های برترِ مربوط به نهنگ‌های اتر، در صرافی‌ها در حال کاهش یافتن هستند و‌ یا به عبارتی آنها در حال خارج کردن دارایی خود از حساب صرافی‌ها هستند. این کاهش نهنگ‌ها در صرافی‌ها می‌تواند منجر به رشد دومین رمزارز برتر بازار شود.

 

علاوه بر این، چنین اتفاقی می‌تواند نشان‌دهنده این موضوع باشد که نهنگ‌ها دارایی خود را به کیف پول‌های سرد انتقال می‌دهند زیرا فکر می‌کنند که روند اتر در بلندمدت همچنان صعودی خواهد بود. از طرفی نیز راه‌اندازی شبکه اتریوم ۲ که مکانیزم اجماع این شبکه را به اثبات سهام تغییر می‌دهد، می‌تواند دلیل اعتقاد آن‌ها بر صعودی بودن روند اتر باشد.

در ادامه باید به اطلاعات ارائه شده توسط وب‌سایت تحلیلی Glassnode اشاره کرد. بر اساس گزارش Glassnode، تعداد آدرس‌های حاوی بیش از ۰/۰۱ رکورد زده و به ۱۰,۵۹۶,۸۴۳ عدد رسیده است.

در کنار چنین‌ آماری، اخیرا گزارش شده که قراردادهای بهره‌باز اتر نیز رکورد زده و به ۲/۲۱ میلیارد دلار رسیده است. این موضوع نشان می‌دهد که تریدرها دومین رمزارز برتر از نظر مارکت کپ را یک دارایی مناسب برای سرمایه‌گذاری می‌دانند.

 

شایان ذکر است که رالی اخیر اتر و شکستن رکورد ۷۰۰ دلاری توسط این رمزارز را می‌توان به رکورد زدن قیمت بیت کوین و رسیدن به سطح ۲۸,۰۰۰ دلار نسبت داد که توانست برخی از آلت کوین‌ها را نیز به دنبال خود بالا بکشد.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.