فانتوم به کف قیمتی ۸ ماهه خود سقوط کرد

سقوط فانتوم به کف قیمتی ۸ ماهه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

با توجه به گزارشات اخیر، توکن فانتوم (FTM) روز شنبه به پایین‌ترین حد خود در هشت ماهه گذشته سقوط کرد. به نظر می‌رسد سقوط فانتوم به کف قیمتی ۸ ماهه ناشی از یک هک بزرگ بوده است. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

توکن فانتوم روز شنبه به پایین‌ترین حد خود در هشت ماهه گذشته سقوط کرد. به نظر می‌رسد معامله‌گران با توجه به سیگنال‌های فروش مجموعه‌ای از اندیکتاتورها، توکن‌های خود را می‌فروشند. قابل ذکر است که میزان لیکویید این توکن در یک شب به بالاترین سطح خود رسیده است.

فانتوم در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۱۳ درصد افت کرده و اکنون نیز در قیمت ۰,۸۳۶۶ دلار معامله می‌شود. قابل ذکر است که این توکن در هفته گذشته بیش از ۲۲ درصد افت داشت که بدترین عملکرد هفتگی این توکن محسوب می‌شود.

استیبل کوین شبکه فانتوم (FUSD) نیز حتی یک دلار ارزش ندارد و در معرض خطر بی ثباتی است. پس از افت ۲۳ درصدی اکنون در قیمت ۰/۷۷ دلار معامله می‌شود.

هک‌ها موجب ترس سرمایه‌گذاران شد!

به نظر می‌رسد، افت قیمت فانتوم به دلیل هکی است که در یکی از پروتکل‌های DeFi این شبکه رخ داده است. Deus Finance پروتکلی است که هک و ۱۳ میلیون دلار از این پروتکل دزدیده شد.

با وجود اینکه این پلتفرم بزرگترین پروتکل DeFi در شبکه نیست، اما این دومین باری است که Deus مورد حمله هکرها قرار می‌گیرد. پروتکل دیگر فانتوم به نام Fantasm نیز در ماه مارس هک شده بود. این هک‌های مکرر اعتماد سرمایه‌گذاران به امنیت شبکه را کمتر کرده است.

قابل ذکر است که علاقه به سرمایه‌گذاری کوتاه مدت این هفته در شبکه فانتوم به شدت افزایش یافت. همچنین داده‌های ارائه شده از Coinglass نشان می‌دهد که میزان لیکویید در شبکه فانتوم بیش از ۴ میلیون دلار بوده.

با این حال، برخی از اندیکتاتورها نشان می‌دهند که ضرر و زیان‌های شدید این آلت‌کوین، ممکن است به عنوان یک فرصت خرید تلقی شوند.

منبع: coingape

فانتوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.