پروژه رمزارز گالا گیم و کسب درآمد با آن

گالا گیم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 5 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰

در این مقاله به بررسی ارز دیجیتال گالا گیم خواهیم پرداخت. در ابتدا بررسی خواهیم کرد که کوین گیم‌ها چه هستند و چه نقشی در کریپتوکارنسی ایفا می‌کنند. سپس به معرفی گالا گیم، مارکت کپ این ارز دیجیتال، توکن آن و مزایا و معایب سرمایه‌گذاری بر روی این کوین گیم می‌پردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

کوین گیم چیست و چه نقشی در کریپتوکارنسی دارد؟

احتمالا برایتان پیش آمده که آنلاین بازی کنید. بازی های آنلاین قدیمی متمرکز هستند. به عبارت دیگر شخصیت‌ها، پوسته‌ها، لایه‌ها و تمامی کدنویسی‌هایی که برای یک بازی انجام می‌شود را نمی‌توان برای بازی‌های دیگر استفاده کرد.

در حالی که، بازی‌های کریپتو به همه افراد مرتبط با بازی اجازه می‌دهد تا بخشی از بازی را داشته باشند. وقتی به بازی‌های کریپتو اشاره می‌شود، به این معنی است که افراد ممکن است با بازی‌های دیگر نیز رقابت کنند. کاربران می‌توانند پاداش‌ها و خریدهای خود را که در بازی انجام می‌شود به بازی‌های دیگر نیز منتقل کنند.

گالا گیم چیست؟

گالا گیم چیست؟

Gala Games یک پلتفرم بازی جدید است که از قدرت بلاک چین برای ایجاد یک محیط بازی استفاده می‌کند که بازیکنان را در اولویت قرار می‌دهد. گالا گیم یکی از بهترین نمونه‌هایی است که نشان می‌دهد چرا استفاده از بلاک چین انقلابی است و چرا پایه و اساس نسخه بعدی اینترنت خواهد بود.

به عبارت دیگر گالا گیم یک پلتفرم بازی است که توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را با هدف ایجاد یک اکوسیستم بازی بلاک چین گرد هم می‌آورد که بازیکنان را قادر می‌سازد تا اشیاء درون بازی را با هر کسی، در هر مکان و در هر زمان که داشته باشند، مبادله کنند.

به عبارت دیگر، Gala Games قصد دارد با بازگرداندن کنترل بازی به بازیکنان، صنعت بازی را به مسیری کاملاً جدید ببرد. GALA توکن بومی این پلتفرم است که عملکردهای متعددی دارد: کنترل شبکه، مشوق‌های اپراتورهای گره و جوایز درون بازی برای بازیکنانی که در بازی‌های پلتفرم شرکت می‌کنند. GALA همچنین می‌تواند به عنوان پول درون بازی برای خرید NFT و آیتم‌ها در فروشگاه Gala استفاده شود.

چشم انداز اصلی گالا گیم بر دو چیز متمرکز است:

  • مالکیت محتوای بازی‌های خود
  • مالکیت نقشه راه بازی‌های آینده

دو عنصر اساسی بلاک چین به گالا اجازه می‌دهد تا این اهداف را دنبال کند:

  • امنیت بالا
  • تمرکززدایی

گالا چگونه در شبکه کار می‌کند؟

Gala Games تا حدودی شبیه به فروشگاه Steam یا GOG است، زیرا طیف گسترده‌ای از بازی‌ها را برای انتخاب و بازی کاربران ارائه می‌کند. با این حال، برخلاف این فروشگاه‌ها، همه بازی‌ها 100% رایگان هستند و از طریق یک برنامه غیرمتمرکز (DApp) از طریق بلاک چین قابل دسترسی هستند.
تا به امروز، گالا گیم در حال کار بر روی پنج بازی مختلف است که عبارتند از:

Mirandus: یک ماجراجویی RPG فانتزی حماسی که در آن بازیکنان در مکان‌های مختلف با هیولاها مبارزه می‌کنند و سرزمین خود را برای کسب درآمد می‌سازند.
Spider Tan :Spider Tank یک بازی چندنفره در عرصه نبرد آنلاین (MOBA) است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا با استفاده از تانک‌های عنکبوتی و تسلیحات مختلف، آن را روی نقشه‌های مختلف نشان دهند.
Town Star: یک بازی ساخت و ساز شهر و توسعه است که به بازیکنان از سراسر جهان اجازه می‌دهد تا برای کسب NFT رقابت کنند.
Fortified: یک بازی دفاعی برج PvP است.
Echoes of Empire: یک بازی استراتژیک علمی-تخیلی حماسی که بازیکنان را بر سر منابع کمیاب پراکنده در سراسر جهان رقابت می‌کنند.

گالا نود (گره) چه کاربردی در شبکه دارد؟

از آنجایی که شبکه گالا گیم یک پلتفرم بازی مبتنی بر بلاک چین است، این شبکه به صورت غیرمتمرکز دارای سیستم محاسباتی است تا مطمئن شود بازی‌ها کار می‌کنند و شبکه امن، پایدار است.

اینجاست که یک گره بازی Gala به درد شبکه می‌خورد. شما به‌عنوان اپراتور گره، بخش کوچکی از کاری را که باید انجام دهید تا بازی‌ها برای بازیکنان کار کنند، بر عهده می‌گیرید. صاحب گره بعدی دقیقاً همین کار را می‌کند.

با تبدیل شدن به یک گره گالا، به امنیت شبکه کمک می‌کنید. در ازای آن، شما توزیع روزانه را در قالب توکن‌های گالا، NFT، آیتم‌های بازی و سکه‌های Townstar دریافت می‌کنید.

سیستم قیمت‌گذاری نود گالا گیم

چیزی که باید از آن آگاه باشید این است که هر ۱۰۰ نود Founder که در این پلتفرم فروخته می‌شود، قیمت گره گالا بالا می‌رود. چیزی که باید به آن خیلی توجه داشت این است که هر 22 جولای، کل استخر GALA برای اپراتورهای گره نصف می‌شود.

تفاوت گالا و گالا گیم

یک تفاوت وجود دارد: Gala Games شرکتی است که بازی های مبتنی بر بلاک چین را توسعه می‌دهد. GALA یک سکه Gala Games است که با آن می‌توانید بازی / NFT را خریداری کنید.

توکن گالا

توکن گالا

این پلتفرم دارای توکن ابزار بومی خود است که به عنوان GALA شناخته می‌شود. این به عنوان دارایی دیجیتال اصلی در اکوسیستم Gala Games برای خرید اقلام، پرداخت‌های همتا به همتا، گره‌های پاداش و موارد دیگر استفاده می‌شود.

همچنین کاربران می‌توانند با اجرای یک Gala Node به اکوسیستم گالا گیم کمک کنند. این امر مستلزم خرید مجوز از کاربران است و پس از آن می‌توانند نرم‌افزار نود را از رایانه خانگی خود اجرا کنند و در قالب توکن‌های GALA و NFT‌ها پاداش دریافت کنند.

در مجموع ۵۰ میلیارد توکن GALA وجود دارد. در حال حاضر نزدیک به ۷ میلیارد گالا در گردش است. این ۱۴ درصد از حداکثر عرضه است. طبق اسناد رسمی گالا، در مجموع ۱۷،۱۲۳،۲۸۶ گالا هر روز توزیع می‌شود.

توکن GALA نماد ابزار دیجیتالی اکوسیستم گالا گیم است. این از نظر رمزنگاری ایمن است و بومی اکوسیستم بازی‌های Gala است. GALA بین کاربران قابل انتقال است و آنها کنترل کاملی بر نحوه استفاده از آن دارند.

GALA یک توکن ابزار غیر قابل استرداد است که به عنوان وسیله مبادله بین شرکت‌کنندگان در اکوسیستم بازی‌های گالا استفاده می‌شود. هدف از معرفی گالا، ارائه یک روش پرداخت و تسویه حساب راحت و امن بین شرکت‌کنندگانی است که در اکوسیستم بازی‌های گالا تعامل دارند.

کدام بازی ها در پلتفرم گالا گیمز در دسترس هستند؟

در حال حاضر هشت بازی بر روی پلتفرم Gala Games وجود دارد. Gala Games که با شعار «ساخت بازی‌های بلاکچینی که واقعاً می‌خواهید بازی کنید.» شروع به کار کرد، گسترش می‌یابد و امکانات جدیدی ارائه می‌دهد.

بازی‌های روی پلتفرم گالا گیم:

  • Legacy
  • Fortified
  • Town Star
  • Mirandus
  • Spider Tanks
  • Last Expedition
  • Echoes of Empire
  • The Walking Dead: Empires

آیا گالا گیم، می‌تواند سرمایه گذاری خوبی باشد؟

تعداد کاربران فعال در Gala نشان‌دهنده رضایت مصرف‌کنندگان از این پلتفرم است. با این حال، رقابت سرسخت در این فضا وجود دارد و استودیوهای بازی‌سازی تاسیس شده به راحتی می‌توانند بازی‌های مبتنی بر بلاک چین را در محصولات خود جا دهند و رقیب سرسخت آنان شوند.

همانطور که بخش بازی همچنان به رشد خود ادامه می‌‎دهد، Gala نیز احتمالاً همراه با آن رشد خواهد کرد. سرمایه گذاران باید به طور جدی رقابتی را که در حال حاضر وجود دارد و رقابت بالقوه استودیوهای برتر هنگام ورود به بازار در نظر بگیرند.

تقاضای فزاینده‌ای برای بازی‌های کریپتو وجود دارد و سرمایه گذاران می‌خواهند بخشی از آن باشند. مارک کوبان در اولین دور سرمایه‌گذاری خود را در Sky Mavis انجام داد و به این استارت آپ کمک کرد تا ۷.۵ میلیون دلار جمع آوری کند. شرکت‌های سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز نیز وارد این بازی می‌شوند: Bitkraft Ventures یک صندوق ۷۵ میلیون دلاری برای پروژه‌های بازی کریپتو راه‌اندازی کرده است.

شرکت‌های بلاک چین نیز می‌خواهند وارد شوند، و سولانا و Polygon هر دو سرمایه‌گذاری در بازی‌های بلاک چین را آغاز کرده‌اند که از امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) در سیستم‌های خود استفاده می‌کنند. با سرمایه‌گذاری بیشتر، این صنعت می‌تواند شاهد یک بازار رو به رشد باشد.

 

 

 

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.