رونمایی کاردانو از فروشگاه IOHK: رقابت با گوگل پلی و اپل استور

رونمایی کاردانو از فروشگاه IOHK
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ مهر ۱۴۰۰

ارتقای شبکه ALONZO برای تغییر دادن پلتفرم قراردادهای هوشمند کاردانو در ماه پیش شروع شد. با اینکه این کار با مخالفت برخی از تحلیل گران همراه بود، اما بسیاری از کارشناسان آن را سکوی پرتاب برای کاردانو توصیف کردند. رونمایی کاردانو از فروشگاه IOHK، پس از این رویداد بزرگ اتفاق افتاده است.

علیرغم تردیدهای مخالفان، ارتقا شبکه Alonzo در 12 سپتامبر آغاز شد و این کار قراردادهای هوشمند را برای کاردانو به ارمغان آورد. این رویداد نقطه عطفی در فعال‌سازی توسعه خلاقانه برنامه‌های کاربردی برای کمک به هدف بزرگ کاردانو، برای ایجاد تغییرات مثبت در جهان بود.

هجوم برنامه‌های کاربردی جدید، خطر متریال نامناسب و مخرب یا محتواهای غیر استاندارد را به همراه دارد. بنابراین پرداختن به مسائل تضمین کیفیت، کلید رشد اولیه اکوسیستم است.

رونمایی کاردانو از فروشگاه IOHK، نشان دهنده یک حرکت زیرکانه در تکرار تجربه قدیمی است، اما با این حال، App Store و Google Play Store به دلیل استفاده از سیاست‌های امنیتی و همچنین نحوه مدیریت فروشگاه‌های برنامه خود مورد انتقاد قرار گرفته‌اند.

چارلز هاسکینسون: نمی‌توانم همکاری کاردانو با آمازون را تأیید یا رد کنم!

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید

چه انتظاراتی از فروشگاه IOHK کاردانو داشته باشیم؟

dAppStore در اجلاس سران کاردانو، که از شنبه 25 سپتامبر آغاز می‌شود، رونمایی خواهد شد. IOHK می‌گوید، در مراحل اولیه رونمایی کاردانو از فروشگاه IOHK، برنامه‌های کاربردی شخص ثالث دو چالش عمده، کشف شدن و تضمین کیفیت را به همراه خواهند داشت. گروه کاردانو اعلام کرد که، امیدوارند بتوانند در dAppStore با فعال کردن یک رابط قابل اعتماد، برای گردآوری پیشنهادات dApp و تایید کیفیت آن‌ها، این چالش‌ها را برطرف کنند.

این فروشگاه یک محیط قابل اعتماد و دموکراتیک برای توسعه دهندگان فراهم می‌کند تا DApps خود را بدون سانسور منتشر کنند.

با گسترش بیشتر استفاده از این برنامه در پی رونمایی کاردانو از فروشگاه IOHK، آن‌ها می‌گویند این بدان معنا نیست که dAppStore به عنوان دروازه بان عمل خواهد کرد. در این برنامه هم dApp های دارای مجوز و هم برنامه‌های غیر متمرکز بدون مجوز برای کاربران نشان داده می‌شوند. با این حال، یک dApp مجوز دار، دارای اطمینان بیشتری است که برای بررسی صحت آن به عنوان یک پروتکل، یک سری آزمایش‌ها را انجام می‌دهند.

یک برنامه صدور گواهینامه به کاربران، در مورد امنیت هر برنامه‌ای که از آن‌ها استفاده می‌کنند به آن‌ها اطمینان می‌دهد. این برنامه از طریق بررسی منطقی خودکار، حساب‌رسی دستی قراردادهای هوشمند و تأیید رسمی گواهی امنیت صادر می‌کند.

منبع: cryptoslate

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.