تتر متهم به اقدامات غیرقانونی و فریبنده شد! شاکیان از تتر شکایت کردند

شکایت بزرگ گروهی از تتر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ آذر ۱۴۰۰

براساس گزارشات اخیر، شرکت صادر کننده استیبل‌کوین تتر، با شکایت دسته جمعی روبرو شد. شاکیان متیو اندرسون (Matthew Anderson) و شاون دولیفکا (Shawn Dolifka) ادعا می‌کنند که تتر قرارداد‌هایی را که با شریکان خود بسته بود، نقض کرده است. با بیتستان همراه باشد تا از جزئیات خبر شکایت بزرگ گروهی از تتر مطلع شوید.

شکایت بزرگ گروهی از تتر

صادر کننده استیبل‌کوین تتر، با شکایت دسته جمعی روبرو شد. این شکایت توسط متیو اندرسون (Matthew Anderson) و شاون دولیفکا (Shawn Dolifka) در دادگاه منطقه‌ای ایالات متحده واقع در نیویورک صورت گرفت.

شاکیان تتر را متهم به اقدامات غیرقانونی و فریبنده کردند. این شاکیان ادعا کردند شرکت Tether Limited در مورد اولین  استیبل‌کوین خود، تتر، بیانیات دروغی ارائه داده است. این شاکیان همچنین بیان کردند که تتر توسط حمایت لازم دلاری را ندارد.

علاوه بر این، شاکیان ادعا می‌کنند که تتر قرارداد‌هایی را که با شریکان خود بسته بود، نقض کرده است. شاکیان درخواست خسارت دارند که مقدار آن در دادگاه مشخص خواهد شد.

شرکت Tether Limited (شرکت حامی تتر) بیان می‌کند این اتهامات مستحق پرداخت جریمه نیستند.

علاوه بر این، این شرکت قبلا در ماه اکتبر، پس از متهم شدن، ۴۱ میلیون دلار جریمه به کمسیون معاملات آتی کالا پرداخت کرده بود.

منبع خبر: u.today

تتر
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.