قطار NFT های مارول در راه است

marvel
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ تیر ۱۴۰۰

کمپانی مارول (Marvel) که یک شرکت جهانی در زمینه‌ فیلم‌های سینمایی و کتاب‌های کمیک است،‌ قصد دارد به دنیای NFTها یا همان توکن‌های غیرقابل تعویض وارد شود. شرکت مارول که بیشتر شهرت خود را مدیون داستان‌های ابرقهرمانی نظیر مرد‌ آهنی، مرد مورچه‌ای و کاپیتان آمریکا است،‌ در بیانیه‌ای از ورود به جهان توکن‌های غیرقابل تعویض خبر داده است.

استودیو مارول

کاراکترهای مارول NFT می‌شوند

شرکت مارول در بیانیه‌ای اعلام کرد که قصد دارد کلکسیونی از آثار این شرکت را در قالب توکن غیرقابل تعویض (NFT) ارائه کند. پیش از این محصولات فرهنگی متنوعی از شخصیت‌هایی ساخته شده که در داستان‌های شرکت مارول وجود دارند. اکشن فیگور این داستان‌ها همیشه در بازار وجود داشته و قالب‌های متفاوتی از یک داستان توسط این شرکت ساخته شده است.

با گسترش تکنولوژی و افزایش علاقه‌مندی به توکن‌های NFT که به توکن‌های غیر مثلی نیز معروف هستند، مارول هم تصمیم گرفته محصولات خود را گسترده‌تر کند و تنها به محصولات فرهنگی مرتبط با کاراکترهایش اکتفا نکند.

مارول NFT

فروش کلکسیون NFT مارول در پلتفرم وی‌وی (VeVe)

گفتیم که طبق بیانیه کمپانی مارول، شخصیت‌های کتاب‌های کمیک این شرکت توکن nft می‌شوند؛ اما این توکن‌ها کجا به فروش می‌رود؟

مارول در بیانیه خود اعلام کرده که با پلتفرم فروش کلکسیون‌های دیجیتالی وی‌وی (VeVe) قرارداد همکاری امضا کرده است.

پلتفرم وی‌وی (VeVe) به علاقه‌مندان برندهای مختلف کمک می‌کند تا توکن‌ محصولات مورد علاقه خود را مانند سنگ‌های قیمتی خریداری کنند. توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) نیز در پلتفرم وی‌وی قابل خرید و فروش هستند.

در حال حاضر  توکن‌های NFT پارک ژوراسیک (Jurassic Park)، بازگشت به آینده (Back to the Future)، استار ترک (Star Trek) و دی‌سی کامیکز (DC Comics)‌ در پلتفرم VeVe قابل معامله هستند.

NFT

مارول اعلام کرده که کلکسیون کاراکترهای خود را در قالب NFT تا چند ماه آینده راه‌اندازی می‌کند. طرفداران این کاراکترها نه تنها می‌توانند کلکسیون آثار مارول را به شکل توکن غیر قابل تعویض بخرند، بلکه می‌توانند با مجسمه‌های ۳ بعدی شخصیت‌های مورد علاقه خود در کمیک‌های مارول تعامل داشته باشند.

جالب است بدانید که پلتفرم وی‌وی در حال حاضر نزدیک به ۶۰۰ هزار توکن غیرقابل تعویض دارد. این پلتفرم از آذر سال ۹۹ تاکنون ۳۵۰ هزار کاربر فعال جذب کرده است.

مارول به دنبال راه جدیدی برای فروش محصولاتش

کمپانی مارول در سال‌های اخیر بیشتر درآمدش را از محصولات جانبی شخصیت‌های کمیک‌هایش به دست آورده است. این شرکت همزمان با اکران فیلم‌های سینمایی‌اش، محصولات فرهنگی جانبی آن را نیز عرضه می‌کند. 

توکن‌های غیرقابل تعویض، فرصتی را برای شرکت مارول فراهم آورده تا علاوه بر حفظ کپی‌رایت،‌ محصولاتش را برای طرفداران ماندگار کند. 

طبق بیانیه مارول، تجربه ارائه محصولی دیجیتالی برای طرفداران کمیک‌های الکترونیکی این شرکت به تعامل میان شرکت و مخاطبانش کمک می‌کند.

دوست دارید NFT کدام یک از شخصیت‌های مارول را بخرید؟

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.