پلتفرم ای‌تورو، معاملات کاردانو را محدود می‌کند!

محدود شدن معاملات کاردانو در پلتفرم ای‌تورو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ آذر ۱۴۰۰

بیتستان: کاردانو شبکه مبتنی بر بلاک‌چین، اخیرا شبکه خود را با موفقیت به روز رسانی کرد. این شبکه اکنون از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می‌کند. عده‌ای عقیده داشتند که این به روز رسانی، قدرت شبکه کاردانو را افزایش خواهد داد. اما چند روزی است که آدا، رمزارز این شبکه، با کاهش قیمت مواجه شده است. اما محدود شدن معاملات کاردانو در پلتفرم ای‌تورو، چه تاثیری در این کاهش قیمت داشته است؟

با محدود شدن معاملات کاردانو در پلتفرم ای‌تورو، قیمت آدا سقوط کرد. طبق داده‌های CoinGecko، قیمت ADA (توکن بلاک چین کاردانو) امروز به 1/60 دلار کاهش یافت. این رقم پایین‌ترین قیمت این رمزارز پس از 9 آگوست بوده و 48 درصد از بالاترین قیمت خود کاهش داشته است. رکورد قبلی ثبت شده توسط آدا، سطح قیمت 3/09 دلار بود.

این کاهش قیمت به دنبال محدودیت‌هایی رخ داده که پلتفرم تجارت ارزهای دیجیتال eToro برای هولدرهای ADA و TRON در ایالات متحده ایجاد کرده است. طبق این محدودیت، eToro پس از 25 دسامبر، اجازه خریدهای جدید ADA یا TRX را به کاربران نخواهد داد.

کاربران فعلی می‌توانند دارایی‌های خود را نگه دارند یا آن‌ها را بفروشند؛ ولی eToro قبلا اعلام کرده است که از اوایل سال 2022 فروش ADA و TRX را محدود خواهد کرد.

تبلیغ صرافی بایننس توسط آندرس اینیستا، بازیکن مشهور بارسلونا

جزئیات خبر را در ادامه بخوانید

آیا پلتفرم ای‌تورو، کاردانو را از فهرست خود حذف خواهد کرد؟

در 24 ساعت گذشته، eToro تقریبا 1٪ از حجم معاملات ADA را به خود اختصاص داده، اما این اخبار باعث کاهش چشمگیر ارزش آدا شده است، به طوری که ارزش این رمزارز در 24 ساعت گذشته بیش از 9٪ کاهش یافته. TRX دارای ارزش بازار کمتر از 7 میلیارد دلار است. در مقابل رمزارز آدا ارزش بازار 52 میلیارد دلار را به خود اختصاص داده بود. آدا با سقوط اخیر، 6 درصد از ارزش خود را از دست داد.

مدیرعامل IOHK، چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، بنیانگذار Cardano، از اشاره به محدود شدن معاملات کاردانو در پلتفرم ای‌تورو و یا حذف آن خودداری کرد و در توییتی نوشت:

“Ada هنوز در etoro است و مشتریان غیر آمریکایی می‌توانند آزادانه معامله کنند.”

برخی عقیده دارند که این کمترین مشکل کاردانو است، زیرا قیمت این رمز ارز از قبل روند نزولی را طی می‌کند. ارزش آدا در طول یک ماه اخیر، 24 درصد کاهش یافته است. اگرچه در ماه سپتامبر، پس از ورود قراردادهای هوشمند به شبکه، قیمت این رمزارز افزایش پیدا کرد. پروتکل‌های DeFi، بازی و NFT از این قراردادهای هوشمند استفاده می‌کنند.

DeFi Llama، پلتفرمی است که مقدار ارز دیجیتال اختصاص داده شده به صرافی‌های غیرمتمرکز، برنامه‌های وام دهی و پروتکل‌های نقدینگی را ردیابی می‌کند. این پلتفرم هنوز Cardano را فهرست نکرده و نشان می‌دهد که ارزش کل قفل شده کاردانو، از رقبای اتریوم مانند Solana ،Avalanche و Terra کمتر است.

منبع: decrypt

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.