DoggyDAO در صرافی ShibaSwap راه‌اندازی شد

راه اندازی DoggyDAO در صرافی ShibaSwap
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰

خبر راه اندازی DoggyDAO در صرافی ShibaSwap به عنوان سازمان غیر متمرکز خودمختار شیبا اینو امروز در توییتر متشر شد. همچنین این سازمان به اعضای انجمن شیبا اینو حق رای در ShibaSwap را نیز می‌دهد. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

طی اعلامیه‌ای که توسعه‌دهندگان پروژه در توییتر به اشتراک گذاشته‌اند اولین نسخه DoggyDAO، در صرافی غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال ShibaSwap راه اندازی شد. اولین نسخه DoggyDAO یا DAO 1 یک سازمان غیرمتمرکز خودمختار و مستقل است که برای اعضای جامعه شیبا اینو طراحی شده.

راه اندازی DoggyDAO در صرافی ShibaSwap

اعضای جامعه صاحب رای هستند

از این به بعد این فرصت برای اعضای این انجمن فراهم شده تا در مورد این که کدام پروژه‌ها و جفت‌های معاملاتی خاص بخشی از استخرهای نقدینگی WOOF ShibaSwap باشند، رأی دهند.

قبل از ارتقا به ورژن جدید، تیم توسعه‌دهنده بازخورد جامعه نسبت به پروژه فعلی را تحت بررسی قرار خواهد داد.

کاربران ShibaSwap می‌توانند با کمک توکن‌های tBONE رای خود را ثبت کنند. توکن tBONE را با استک کردن  BONE governance می‌توان به دست آورد.

روند هر رای گیری ۵ روز طول می‌کشد و اعضا فقط در این بازه فرصت دارند تا رای‌های خود را ثبت کنند.

جامعه شیبا اینو می‌تواند هر دو هفته یکبار جفت‌های معاملاتی جدید را انتخاب کند. در مجموع ۳۰ جفت معاملاتی به استخرهای نقدینگی اضافه خواهد شد.

توسعه‌دهندگان از جامعه شیبا اینو می‌خواهند قبل از دادن رای به هر پروژه خاصی تحقیقات خود را انجام دهند تا مطمئن شوند که ارزهای دیجیتال پرخطر به ShibaSwap راه پیدا نکند:

به عنوان توسعه‌دهندگان از شما می‌خواهیم که لطفاً ما را درک کنید و همیشه این را در نظر بگیرید که پروژه‌های نوپا، ناشناخته و حسابرسی نشده می‌توانند خطر آفرین باشند. پس از تمام جوانب آن‌ها را بررسی کنید و لطفا مسئولانه رای دهید!

پروژه DAO 1

DAO 1، اولین سازمان مستقل غیرمتمرکز یا DAO برای جامعه شیبا اینو است که ofv راه‌اندازی آن در اواخر دسامبر اعلام شد.

به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری، “guardians 6/9 wallet” در مورد اینکه آیا یک پروژه خاص می‌تواند توسط ShibaSwap لیست شود یا خیر، حرف آخر را خواهد زد.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.