خرید بیش از ۳ تریلیون توکن شیبا اینو توسط کلاهبرداران Squid Game: چه بر سر این توکن خواهد آمد؟

خرید بیش از ۳ تریلیون توکن شیبا اینو توسط کلاهبرداران Squid Game
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ آذر ۱۴۰۰

خبر خرید بیش از ۳ تریلیون توکن شیبا اینو توسط کلاهبرداران Squid Game بسیاری از طرفداران این توکن را نگران کرده است. طبق بررسی‌های به عمل آمده، به نظر می‌رسد در معامله 125 میلیون دلاری امروز از وجوه کلاهبرداری شده در پروژه توکن Squid Game استفاده شده. عده زیادی تصور می‌کنند که چنین خرید بزرگی با وجوه کلاهبرداری، می‌تواند مشکلات زیادی برای شیبااینو به وجود بیاورد. با بیتستان همراه باشید تا بیشتر به این خبر بپردازیم.

خرید بیش از ۳ تریلیون توکن شیبا اینو توسط کلاهبرداران Squid Game

بعد از انجام معامله ۱۲۵ میلیون دلاری توکن‌های شیبااینو که حدود ۳ تریلیون توکن را شامل می‌شد، یکی از کاربران شیبااینو در توییتر عنوان کرد که وجوه استفاده شده در این معامله، ممکن است همان وجوه کلاهبرداری شده در پروژه Squid Game باشد.

چندی پیش بود که توسعه دهندگان توکن Squid Game با جمع آوری مبلغ هنگفتی ناپدید شدند و سرمایه زیادی را از مردم دزدیدند. بعد از ناپدید شدن توسعه دهندگان Squid Game، آدرس‌های فعال آن‌ها ردیابی و مارک گذاری شد.

البته نظریه‌ی خرید بیش از ۳ تریلیون توکن شیبا اینو توسط کلاهبرداران Squid Game هنوز به صورت رسمی تایید و یا تکذیب نشده است، اما آن طور که مشخص شده، توکن‌ها با آدرسی که به c802c ختم می‌شوند، گره خورده‌اند.

آدرس c802c، یکی از آدرس‌های مارک گذاری شده مرتبط با این کلاهبرداران است.

خرید بیش از ۳ تریلیون توکن توسط کلاهبرداران Squid Game

چه بر سر این توکن شیبااینو خواهد آمد؟

اگر تایید شود که این معامله توسط کلاهبرداران Squid Game صورت گرفته، می‌توان گفت که تقریباً ۵۰ درصد از حجم معاملات روزانه شیبااینو در اختیار کلاهبرداران است و اکنون می‌توانند به سبب توکن‌های زیادی که در اختیار دارند، قیمت این رمزارز را دستخوش تغییراتی کنند.

در زمان نگارش این خبر، شیبااینو با قیمت ۰/۰۰۰۰۳۶ دلار معامله می‌شود؛ بدون این که در ۵ روز گذشته تغییر قابل توجهی را در قیمت نشان دهد.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.