همکاری مجله تایم با گلکسی دیجیتال برای توسعه متاورس

همکاری مجله تایم با گلکسی دیجیتال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ آبان ۱۴۰۰

متاورس یک شبکه گسترده با شبیه‌سازی‌های سه بعدی است که به زودی زندگی بشر را متحول خواهد کرد. مجله تایمز در یک اقدام هوشمندانه قصد دارد تا یک خبرنامه درباره متاورس منتشر کند. جزئیات همکاری مجله تایم با گلکسی دیجیتال را در ادامه بخوانید.

همکاری مجله تایم با گلکسی دیجیتال

مجله تایم، با سابقه یک قرن فعالیت در عرصه رسانه، با Galaxy Digital، به مدیریت مایک نووگراتز (Mike Novogratz)، همکاری می‌کند. دلیل اصلی همکاری مجله تایم با گلکسی دیجیتال، آشنا کردن دنبال کنندگان این مجله با دنیای ماورایی متاورس عنوان شده است.

در اطلاعیه روز پنجشنبه، مجله تایم گفت که مشارکت با شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری تنها با هدف آشنا شدن دنبال کنندگان مجله با متاورس شکل گرفته است. این مجله قدیمی، یک خبرنامه هفتگی در مورد متاورس منتشر می‌کند و منابع آموزشی در مورد متاورس را در وب‌سایت خود قرار می‌دهد.

همکاری مجله تایم با گلکسی دیجیتال برای توسعه متاورس

Novogratz گفت که این مشارکت بخشی از جنبشی است که در آن طرفداران مجله و افراد کنجکاو را با دنیای ماوراء الطبیعه آشنا می‌شوند. در این جنبش از تغییرات بزرگی که در حال وقوع است، ابهام زدایی می‌شود.

به نظر می‌رسد شرکت Galaxy Digital، فعلا بر روی گسترش شبکه متاورس تمرکز کرده است. این شرکت در یک جلسه جمع‌آوری کمک‌های مالی، 325 میلیون دلار با هدف تحقیق و تلاش در راستای مجازی سازی، جمع‌آوری کرده.

بانک روسیه قصد دارد برای تراکنش‌های CBDC کارمزد بگیرد

جزئیات خبر را در ادامه بخوانید

به گفته این مجله، همکاری مجله تایم با گلکسی دیجیتال با استفاده از اتریوم انجام شده است. این مجله از ماه آوریل، به عنوان بخشی از مشارکت با Grayscale، بیت‌کوین نگهداری می‌کند.

همچنین مجله تایم قبلا اعلام کرده بود که خوانندگان می‌توانند هزینه اشتراک خود را با رمزارزها پرداخت کنند. تایم پیش‌تر با حراج سه جلد مجله که به توکن تبدیل شده بودند، فعالیت در دنیای توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را تجربه کرده است.

سام انگلبارد (Sam Englebard)، مدیر Galaxy Interactive گفت:

“اولین هدف ما ایجاد یک فرهنگ لغت و درک مشترک از ایده و فرصت‌هایی است که در حال دیجیتالی شدن هستند. ما باید تبدیل دنیای فیزیکی به دنیای مجازی را تسریع کنیم.”

منبع: cointelegraph

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.