چه کسی پشت پرده نقل و انتقال ۴/۵ میلیارد دلار بیتکوین است؟

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹

به گزارش Whale Alert، با آغاز روند کاهشی قیمت بیت‌ کوین، نقل‌‌ و انتقالات این رمزارز افزایش یافته‌اند. در پی افزایش نقل ‌و انتقالات بیتکوین، Whale Alert گزارشی منتشر  کرده که نشان می‌دهد تریدرها در روزهای اخیر  ۴/۵ میلیارد دلار بیتکوین جابه‌جا کرده‌اند. این تراکنش که روز شنبه ۹ اسفند انجام شده، یکی از بزرگترین تراکنش‌های تاریخ بیت‌کوین بوده‌ است. به همین خاطر، بررسی‌هایی درباره میزان بیتکوین‌های منتقل شده توسط یکی از ردیاب‌های اتوماتیک بلوک‌های بیت‌کوین انجام شده است. پیگیری‌های این ردیاب نشان‌دهنده انتقال ۱۰۳,۵۱۰ بیت‌کوین در یک تراکنش است. از نکات قابل توجه درباره این تراکنش، می‌توان به هزینه آن اشاره کرد که فقط ۲۱ دلار بوده است.

پیش از  انتقال ۴/۵ میلیارد دلار بیت‌کوین، نقل و انتقالات بزرگی در یک تراکنش وجود داشته است. آبان ماه سال جاری، بزرگترین تراکنش بیت‌ کوین از نظر ارزش دلاری انجام شده بود. در تراکنشی که آبان ماه انجام شد، ۸۸,۸۵۷ بیت‌کوین به ارزش ۱/۱ میلیارد دلار صورت گرفته بود.

پژوهشگران حوزه ارزهای دیجیتال با نگاه به تراکنش‌ انجام گرفته در روز شنبه و بررسی آدرس‌های ارسالی به این نتیجه رسیده‌اند که صرافی بیت‌فینکس پشت پرده این نقل و انتقالات است. 

براساس داده‌های Bitinfocharts، آدرس کیف پولی که بیتکوین‌ها به آن منتقل شده‌اند، متعلق به صرافی بیت‌فینکس است.

اگرچه صرافی بیت‌فینکس هیچ اطلاعیه‌ای درباره تراکنش انجام شده منتشر نکرده اما به نظر می‌رسد این تراکنش بزرگترین نقل و انتقال بیت‌کوین در طول عمر این رمزارز است.

 

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.