صدور اولین مجوز نگهداری از دارایی های دیجیتال در سوئیس

صدور اولین مجوز نگهداری از دارایی های دیجیتال در سوئیس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ مهر ۱۴۰۰

خبر صدور اولین مجوز نگهداری از دارایی های دیجیتال در سوئیس، موضوعی بود که امروز توجهات زیادی را به خود جلب کرد. کشورها چه بخواهند، چه نخواهند؛ باید با این موضوع کنار بیایند و قوانین را به گونه‌ای تنظیم کنند که افراد با اطمینان خاطر بیشتری در بازار ارزهای دیجیتال قدم بگذارند. بیتستان را تا انتها دنبال کنید تا به صورت دقیق به خبر صدور اولین مجوز نگهداری از دارایی های دیجیتال در سوئیس بپردازیم.

صدور اولین مجوز نگهداری از دارایی های دیجیتال در سوئیس

SEBA Bank AG، یک موسسه مالی در سوئیس بوده و با تمرکز بر ارائه دارایی‌های دیجیتالی فعالیت می‌کند. این موسسه امروز مجوز CISA از سوی اداره بازار مالی سوئیس (FINMA) را برای تسهیل ارائه خدمات در این حوزه کسب کرد.

این مجوز، بانک SEBA را قادر می‌سازد به اولین بانک قانونی دارایی دیجیتالی در جهان و سوئیس تبدیل شود که مجوز نگهداری و ارائه خدمات در حوزه رمزارزها را دریافت کرده است. همچنین این تاییدیه به SEBA Bank AG کمک می‌کند تا فرصت‌های بیشتری را برای سرمایه گذاران علاقه‌مند به حوزه کریپتوکارنسی ایجاد کند.

این شرکت که در اواسط سال 2018 تأسیس شده و از فلسفه بانک‌داری دیجیتال نسل جدید حمایت می‌کند؛ با دریافت این مجوز، به زودی به عنوان بانکی پیشگام در بخش دارایی‌های دیجیتالی قانونی، اعتبار زیادی به دست خواهد آورد.

گیدو بوئلر (Guido Buehler) مدیرعامل بانک SEBA، نظر خود را در مورد موفقیت اخیر بانک این گونه بیان کرد:

دو سال پیش بانک SEBA مجوز بانکداری و اوراق بهادار سوئیس را دریافت کرد و امروز مجوز نگهداری از ارزهای دیجتال را. SEBA اکنون از پیشرفت تجاری فوق‌العاده‌ای برخوردار خواهد شد؛ زیرا رشد دارایی‌های رمزنگاری و دیجیتال در سطح جهان با سرعت در حال پیشرفت است.

بوئلر همچنین در مورد پیامدهای دستیابی به مجوز CISA در اروپا اظهار داشت:

با مجوز جدید CISA، بانک SEBA به پیشگامی خود در فضای دارایی‌های دیجیتالی قانونی ادامه می‌دهد. سرمایه گذاران و مدیران ارزهای دیجیتال اکنون می‌توانند استراتژی‌های مبتنی بر رمزنگاری یا سایر دارایی‌های دیجیتالی را با استفاده از ساختارهای صندوق سرمایه گذاری موجود در سوئیس که توسط بانک SEBA به عنوان دارنده مجوز CISA معرفی شده است، به مخاطبان بیشتری ارائه دهند.

منبع خبر: cointelegraph

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.