کوین‌ بیس رتبه نخست برنامه‌های اپ استور را از آن خود کرد

کوین بیس در اپ استور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰

صرافی رمزارز کوین‌بیس که از سال ۲۰۱۷ (۱۳۹۶)، تاکنون در صدر جدول برنامه‌های محبوب اپ استور آمریکا نبود، بار دیگر توانست رتبه نخست محبوب‌ترین‌ برنامه‌ها را به خود اختصاص دهد. این صرافی وقتی برای اولین بار در صدر جدول برنامه‌های اپ استور قرار گرفت، شرکتی ۱/۶ میلیارد دلاری بود و بیت‌کوین در آن زمان برای اولین بار ۱۷ هزار دلار شده بود. با این همه، تحولات دنیای رمزارز و هجوم غول‌های ارتباطی جایگاه نخست را از کوین‌بیس در اپ استور ربودند.

 

 

در حالی که شبکه‌های اجتماعی همواره محبوب‌ترین برنامه‌های اپ استور بودند، این صرافی رمزارز از آن‌ها پیشی گرفت. ارزهای دیجیتال این روزها به یکی از بحث برانگیزترین و محبوب‌ترین موضوعات تبدیل شده‌اند. همچنین سرمایه‌گذاری در رمزارزها تحولات اجتماعی و اقتصادی بسیاری را حاصل شده است. با رشد روزافزون فناوری بلاک‌چین و آگاهی مردم در زمینه سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال، بهره‌مندی از صرافی‌های رمزارز در اولویت قرار می‌گیرد. در نتیجه، کوین‌بیس توانست شبکه‌های اجتماعی تیک‌تاک، فیس‌‌بوک، یوتیوب و اینستاگرام را پشت سر بگذارد.

براساس داده‌های Block Research، کوین‌بیس اواسط فروردین ماه به جدول ده برنامه محبوب اپ استور راه یافته است. همچنین داده‌ها نشان می‌دهند اپلیکیشن کوین‌بیس در روزی که این صرافی در بازار بورس سهام نزدک لیست شد، به جایگاه دوم برنامه‌های اپ استور صعود کرده بود. عمومی شدن معاملات سهام این صرافی رمزارز، عاملی برای افزایش کاربران آن در دستگاه‌های کامپیوتری و موبایل در نظر گرفته می‌شود.

رتبه کوین بیس در اپ استور

پس از مدت کوتاهی، اپلیکیشن کوین‌بیس  از لیست ۱۰ برنامه محبوب اپ استور خارج شد؛ اما همکاری این صرافی رمزارز با خانه حراج آثار هنری  «Sotheby’s» نام آن را بر سر زبان‌ها انداخت. این خانه حراج قصد دارد اولین اثر هنری فیزیکی که یکی از نقاشی‌های هنرمند خیابانی بنکسی است را با رمزارز بفروشد.

بازار داغ ارزهای دیجیتال در هفته اخیر را عامل توجه دوباره به صرافی‌های رمزارز می‌دانند و کوین‌بیس نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

 

به نظر شما صرافی‌های رمزارز می‌توانند جایگاه خود را در مقابل شبکه‌های اجتماعی حفظ و کاربران بیشتری را جذب کنند؟

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.