BAND
Band Protocol - بند
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

ارز دیجیتال بند چیست؟

پروتکل بند (Band Protocol) یا همان پروژه ارز دیجیتال بند، بستری برای اجرای برنامه‌های غیرمتمرکز (DApp) است. این شبکه یک اوراکل بین زنجیره‌ای است که از قراردادهای هوشمند نیز پشتیبانی می‌کند و دارای یک بلاکچین اختصاصی به نام Band Chain است. پروژه بند مانند تمامی شبکه‌های بلاکچین دارای رمزارز اختصاصی است. توکن بومی این شبکه با نماد اختصاری BAND در بازارهای ارز دیجیتال شناخته می‌شود. آغاز به کار پروژه ارز دیجیتال بند در سال ۲۰۱۹ روی بلاکچین اتریوم بود؛ بنابراین توکن آن نیز بر بستر اتریوم و مبتنی بر استاندارد ERC20 ایجاد شده است و سپس به این بلاکچین منتقل شد. رمزارز بند نیروی محرکه یا گس پروتکل بند است. همچنین کارمزدهای خدمات درون شبکه‌ای همچون برنامه‌های غیر‌متمرکز و قراردادهای هوشمند از طریق این توکن پرداخت می‌شود. پاداش استیکینگ در بلاکچین BAND‌ نیز از طریق ارز دیجیتال بند پرداخت می‌شود.

خرید ارز دیجیتال بند

شما می‌توانید رمزارزهای پروژه پروتکل بند را از سامانه بیتستان خریداری کنید. رابط کاربری ساده وب‌سایت ما خریداری ارز دیجیتال BAND و سایر کریپتوکارنسی‌ها را برای کاربران بسیار آسان و سریع کرده است. همچنین ما با تهیه مقالات و ویدیوهای آموزشی و تحلیلی پیرامون ارزهای دیجیتال سعی داریم کاربران‌مان را به سمت معاملاتی پر سود و کم ضرر هدایت کنیم. شما می‌‌توانید با مراجعه به وبلاگ بیتستان از این منابع برای خرید رمزارز BAND نیز استفاده کنید. توجه داشته باشید که در تمام طول شبانه‌روز می‌توانید از طریق بخش چت آنلاین وب‌سایت ما با پشتیبانان بیتستان برای مطرح کردن پرسش‌ها، مشکلات و دغدغه‌‌های خود در حوزه معاملات ارز دیجیتال در ارتباط باشید.

فروش بند

برای فروش رمزارز BAND خود و تبدیل آن به ریال یا در صورتی که قصد دارید این رمزارز را با سایر آلت کوین‌‌ها مبادله کنید، می‌توانید با مراجعه به پنل معاملاتی بیتستان به‌سادگی و در مدت زمانی کوتاه اقدام به فروش یا تبادل موجودی خود از این رمزارز کنید. لازم به‌ذکر است که می‌توانید برای پی بردن به بهترین زمان برای فروش و تبادل ارزهای خود از مقالات تحلیلی وبلاگ ما استفاده کنید. چنان‌چه در هنگام فروش رمزارزهای خود دچار مشکلی شوید یا پرسشی برای شما مطرح شود همکاران ما در بخش پشتیبانی بیتستان در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی به شما و حل مشکلات کاربران هستند. برای ارتباط با پشتیبانی بیتستان می‌توانید از طریق چت آنلاین وب سایت اقدام کنید.

اخبار و تحلیل‌های بند

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های بند