KNC
Kyber Network - کایبر نتورک
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

کایبر نتورک چیست؟

پروژه ارز دیجیتال کایبر نتورک (Kyber Network) در سال ۲۰۱۷ توسط یک تیم سه نفره با نام‌های لوی لو (Loi Luu)، ویکتور ترن (Victor Tran) و یارون ولنر (Yaron Velner)، راه‌اندازی شده است. این شبکه را می‌توان یک صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر شبکه اتریوم دانست که امکان مبادله لحظه‌ای رمزارزها را فراهم می‌کند. این صرافی دفتر سفارشات که در صرافی‌های متمرکز و DEXها شاهد آن هستیم، حذف کرده است؛ حذف این قابلیت سبب شده است علاوه‌بر افزایش امنیت معاملات، امکان تبدیل آنی رمزارزها در این پروتکل فراهم شود. شبکه کایبر نتورک دارای یک توکن اختصاصی مبتنی بر استاندارد ERC20 است که در بازار معاملات کریپتوکارنسی با نام و نماد KNC شناخته می‌شود. ارز دیجیتال KNC در شبکه کایبر نتورک به‌عنوان کارمزد تراکنش‌ها و پاداش برای کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد. عرضه اولیه این توکن هم‌زمان با راه‌اندازی شبکه در سال ۲۰۱۷ صورت گرفته است که از ۲۲۶ میلیون واحد توکن ایجاد شده در آن زمان ۶۰ درصد آن در این رویداد بین عموم عرضه شد. پروتکل کنترل تورم در شبکه کایبر سوزاندن بخشی از توکن‌های KNC به‌صورت دوره‌ای است.

خرید کایبر نتورک

ارز دیجیتال KNC یا همان توکن‌های کایبر نتورک را می‌توانید با مراجعه به بخش خرید و فروش حساب کاربری خود در سامانه مبادلاتی بیتستان، با حداقل پرداختی ۴ میلیون تومان خریداری کنید. همچنین می‌توانید مقالات تحلیلی این ارز و سایر رمزارزها را در وبلاگ ما دنبال کنید و با استفاده از آن‌ها تراکنش خرید خود را در ایده‌آل‌ترین شرایط بازار انجام دهید. فراموش نکنید که همکاران ما در بخش پشتیبانی بیتستان به‌طور شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به تمامی پرسش‌های شما در حوزه معاملات کریپتوکارنسی هستند.

فروش کایبر نتورک

اگر قصد فروش دارایی ارز دیجیتال کی ان سی خود را دارید، می‌توانید از طریق پنل معاملاتی بیتستان در مدت زمانی کوتاه و با روشی ساده این دارایی خود را به ریال یا سایر رمزارزهایی که در سامانه بیتستان پشتیبانی می‌شوند، تبدیل کنید. مقالات تحلیلی، آموزشی و خبری وبلاگ بیتستان می‌تواند شما را برای تعیین زمان مناسب مبادله یا فروش موجودی رمزارزتان راهنمایی کند. از طریق بخش گفت‌وگوی آنلاین وب‌سایت ما می‌توانید در ۲۴ ساعت شبانه‌روز با تیم پشتیبانی بیتستان در ارتباط باشید.

اخبار و تحلیل‌های کایبر نتورک

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های کایبر نتورک