LIT
Litentry - لیتنتری
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

ارز دیجیتال لیتنتری چیست؟

پروژه لیتنتری (Litentry)، در راستای تجمیع هویت غیر‌متمرکز افراد (Decentralized Identity یا DID) توسعه یافته است. این پروژه روی Substrate پولکادات ایجاد شده است تا هویت غیر‌متمرکز کاربران را بر بستر بلاکچین جمع‌آوری کند. پس از دریافت DID‌ کاربر، سیستم این داده را شاخص‌سازی کرده سپس در بستر بلاکچین این داده‌ها را توزیع می‌کند. شبکه لیتنتری نیز مانند هر شبکه مبتنی بر سیستم بلاکچین دارای یک توکن بومی است. این توکن با نماد LIT شناخته می‌شود و در بستر اتریوم مبتنی بر استاندارد ERC20 ایجاد شده است. از این توکن در شبکه به‌‌عنوان پاداش برای کاربران استفاده می‌شود. رمزارز لیتنتری یک توکن حاکمیتی است و دارندگان آن می‌توانند در تصمیم‌گیری‌های شبکه نیز شرکت داشته باشند.

خرید ارز دیجیتال لیتنتری

اگر قصد خریداری رمزارز لیتنتری را دارید می‌توانید با مراجعه به پنل معاملات سامانه بیتستان به‌راحتی و در مدت زمانی کوتاه با شارژ ریالی حساب کاربری خود اقدام به خرید این رمزارز کنید. همچنین برای آشنایی بیشتر با تحولات بازار رمزارزها و نوسانات ارز LIT می‌توانید مقالات تحلیلی و خبری وبلاگ ما را دنبال کنید. اگر در هنگام خرید ارز دیجیتال LIT دچار مشکلی شدید یا در این‌باره پرسشی برای شما مطرح شد می‌توانید از طریق گفت‌و‌گوی آنلاین وب‌سایت می‌توانید با بخش پشتیبانی در تماس باشید. پشتیبانی بیتستان در تمام ساعات شبانه‌روز آماده پاسخگویی به کاربران است.

فروش لیتنتری

فروش رمزارز LIT در بستر معاملاتی بیتستان به‌دلیل رابط کاربری ساده وب‌سایت ما آسان و سریع انجام می‌شود. شما می‌توانید به‌راحتی رمزارزهای لیتنتری خود را در وب‌سایت ما تبدیل به ریال کنید یا آن‌‌‌ها را با سایر کریپتوکارنسی‌های مبادله کنید. در مسیر فروش موجودی ارز LIT خود یا سایر ارزهای دیجیتال، در صورتی که به مانعی برخورد کردید یا پرسشی در این مسیر برای شما مطرح شد، همکاران ما در بخش پشتیبانی بیتستان در تمام ساعات شبانه‌روز پاسخ‌گوی شما خواهند بود.

اخبار و تحلیل‌های لیتنتری

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های لیتنتری