برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

ارز دیجیتال نئو چیست؟

پروژه ارز دیجیتال نئو (Neo) در سال ۲۰۱۴ با عنوان انت شیرز توسط یک شرکت چینی به نام ON Chain شروع به کار کرد. این پروژه به‌دلیل شباهت‌هایی که با شبکه اتریوم دارد، به اتریوم چینی مشهور شده است. نئو یک پلتفرم مبتنی بر بلاکچین و هویت دیجیتالی است که از قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیر‌متمرکز (Dapps) پشتیبانی می‌کند. توسعه‌دهندگان شبکه نئو آن را یک بستر توزیع شده برای اقتصاد هوشمند توصیف می‌کنند. این پروژه دارای یک توکن بونی با نام و نماد NEO است. ارز دیجیتال NEO توکن حاکمیتی شبکه نئو است و دارندگان آن می‌توانند در تصمیم‌‌گیری‌های بلاکچین شرکت کنند. الگوریتم اجماع این بلاکچین، تحمل خطای بیزانس (Byzantine General’s Problem) یا dBFT است.

خرید نئو

ارز دیجیتال نئو یا همان توکن NEO‌ را می‌توانید از سامانه خرید و فروش رمزارز بیتستان خریداری کنید. شما می‌توانید با پرداخت حداقل ۳ میلیون تومان حساب NEO خود را در بیتستان شارژ کنید. توجه داشته باشید که ما در بخش وبلاگ مقالات تحلیل ارز دیجیتال و اخبار لحظه به لحظه بازار کریپتوکارنسی را منتشر می‌کنیم که با دنبال کردن آن‌ها می‌توانید در شرایط مناسب بازار خرید خود را انجام دهید. در تمامی مراحل معاملات خود می‌توانید از طریق بخش گفت‌وگوی آنلاین وب‌سایت می‌توانید با کارشناسان پشتیبانی بیتستان به‌طور شبانه‌ورزی در ارتباط باشید.

فروش نئو

چنان‌چه قصد فروش دارایی ارز نئو خود را دارید می‌توانید با مراجعه به بخش خرید و فروش حساب کاربری‌تان در وب‌سایت ما طی مدت زمانی کوتاه و به‌سادگی اقدام به فروش یا مبادله دارایی خود با سایر رمزارزهای تحت پشتیبانی بیتستان کنید. مقالات تحلیلی ارز دیجیتال وبلاگ ما می‌تواند شما را جهت تعیین زمان و شرایط ایده‌آل بازار برای فروش توکن‌های NEO، راهنمایی و کمک کند. همکاران ما در بخش پشتیبانی بیتستان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز آماده پاسخ‌دهی به تمامی پرسش‌ها و دغدغه‌های شما در حوزه معاملات کریپتوکارنسی در بستر بیتستان هستند.

اخبار و تحلیل‌های نئو

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های نئو