ONT
Ontology - آنتولوژی
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

آنتولوژی چیست؟

شبکه ارز دیجیتال آنتولوژی را می‌توان بلاکچینی برای تطبیق با سایر بلاکچین‌های عمومی و خصوصی دانست. هدف اصلی این پروژه استفاده تمامی کسب‌وکار‌ها با هر مقیاس، از فناوری بلاکچین و ذخیره‌سازی عمومی و خصوصی اطلاعات‌شان و به‌طور کلی رفع موانع میان کسب‌وکارهای و بلاکچین‌ها است. شبکه آنتولوژی از قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیر‌متمرکز نیز پشتیبانی می‌کند. این پروژه توسط شرکت ONChain در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شده است و قصد دارد تمام سهام‌داران و کارآفرینان در سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف را برای استفاده از مزایای فناوری بلاکچین جذب کند. این پروژه دارای یک توکن اختصاصی با نام و نماد ONT است که دارندگان این توکن در شبکه حق رای و شرکت در تصمیم‌گیری‌ها را دارند. حداکثر میزان عرضه ارز ONT حدود ۱۰۰ میلیارد واحد است. پروتکل اجماع در شبکه ارز دیجیتال ONT تحمل خطای بیزانس قابل تمدید یا VBFT است.

خرید آنتولوژی

برای خرید ارز دیجیتال آنتولوژی یا همان توکن‌ ONT کافی است به بخش خرید و فروش حساب کاربری خود در سامانه خرید و فروش رمزارز بیتستان مراجعه کرده و با پرداخت حداقل ۱ میلیون تومان اقدام به خریداری این رمزارز کنید. مقالات تحلیل ارز دیجیتال وبلاگ بیتستان می‌تواند در این مسیر راهنمای مناسبی برای شما باشد. فراموش نکنید که همکاران ما در بخش پشتیبانی در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌های شما در رابطه با انجام معاملات رمزارز خواهند بود.

فروش آنتولوژی

فروش ارز ONT در بستر بیتستان ساده و سریع انجام می‌شود. رابط کاربری ساده و روان وب‌سایت ما این امکان را برای کاربران‌مان فراهم کرده است تا بتوانند در مدت زمانی کوتاه و به‌سادگی دارایی از آنتولوژی خود را به ریال یا سایر رمزارزهای تحت پشتیبانی بیتستان تبدیل کنند. همچنین مقالات تحلیل ارز دیجیتال وبلاگ ما می‌تواند شما را در انتخاب مناسب‌ترین زمان برای مبادله دارایی‌های دیجیتالی‌تان راهنمایی کند. در مسیر انجام مبادلات رمزارز، بخش پشتیبانی بیتستان به‌طور شبانه‌روزی پاسخ‌گوی مشکلات و پرسش‌های شما در این‌باره خواهد بود.

اخبار و تحلیل‌های آنتولوژی

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان