RLC
iExec RLC - آر ال سی
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

ارز دیجیتال آر ال سی چیست؟

iExec یا پروژه ارز دیجیتال آر ال سی یک سیستم رایانش ابری در فضای غیر متمرکز فناوری بلاکچین است. این سیستم روی بلاکچین اتریوم ایجاد شده است و هدف اصلی آن توسعه زیرساخت شبکه‌های رایانشی مبتنی بر بلاکچین است. توسعه‌دهندگان برنامه‌های غیر‌متمرکز (DApps)، می‌توانند از طریق این سیستم به‌طور امن و آسان به منابع محاسباتی ابری دسترسی پیدا کنند. این منابع برای آن‌ها مقرون‌به‌صرفه است و عملکرد قابل قبولی تا به امروز داشته است. میزبانی وب، سرور و پایگاه داده برخی از این منابع در دسترس برای اپلیکیشن‌های مبتنی بر بلاکچین هستند. iExec نیز مانند تمامی پلتفرم‌های مبتنی بر بلاکچین دارای یک رمزارز یا توکن بومی است. این توکن را در بازارهای معاملاتی کریپتوکارنسی با نماد RLC شناخته می‌شود. ارز دیجیتال RLC، یک توکن مبتنی بر استاندارد ERC20 است که در بلاکچین اتریوم ایجاد شده است. عرضه اولیه توکن‌های RLC در سال ۲۰۱۷ انجام شد و طی این رویداد ۱۲ میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری شد. کاربران شبکه می‌توانند با تامین منابع مورد نیاز سایر کاربران رمزارز RLC پاداش بگیرند.

خرید ارز دیجیتال آر ال سی

کاربران وب‌سایت بیتستان با مراجعه به بخش خرید و فروش حساب کاربری خود و با حداقل پرداختی ۴ میلیون تومان، می‌توانند اقدام به خریداری ارز دیجیتال RLC یا توکن بومی شبکه iExec کنند. برای خرید ارز RLC با بهترین قیمت و در مناسب‌ترین شرایط بازار پیشنهاد ما به شما مطالعه و بررسی مقالات تحلیلی وبلاگ بیتستان است؛ این مطالب به‌صورت هفتگی منتشر می‌شوند. همچنین در تمام ساعات شبانه‌روز می‌توانید از طریق آیکون چت آنلاین وب‌سایت با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید و پرسش‌ها و دغدغه‌های خود را در رابطه با رمزارزها، با همکاران ما در این بخش مطرح کنید.

فروش آر ال سی

شما به‌عنوان کاربر سامانه بیستان امکان فروش دارایی RLC خود را در این بستر دارید. کاربران ما به‌سادگی و در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانند ارز دیجیتال RLC‌ خود را بفروشند یا با سایر آلت کوین‌ها مبادله کنند. مقالات تحلیل ارز دیجیتال RLC‌ که در وبلاگ ما در دسترس است، می‌تواند در تعیین بهترین موقعیت برای فروش یا تبادل رمزارزها شما را راهنمایی کند. فراموش نکنید که همکاران ما در بخش پشتیبانی بیتستان در تمامی ساعات شبانه‌روز همراه و پاسخ‌گوی پرسش‌های شما هستند.

اخبار و تحلیل‌های آر ال سی

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های آر ال سی