CVC
Civic - سیویک
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

سیویک چیست؟

پروژه ارز دیجیتال سیویک (Civic) در سال ۲۰۱۵ توسط لینگهام (Lingham) و جاناتان اسمیت (Jonathan Smith) راه‌اندازی شد. این پروژه به‌منظور نگهداری اطلاعات هویتی افراد ایجاد شده است. در سازمان‌‌ها، مجموعه‌ها و هرجایی که افراد نیاز به اثبات اطلاعات هویتی خود دارند، از طریق این پروتکل می‌توانند هویت خود را اثبات کنند. این پلتفرم بر پایه اتریوم بلاکچین بنا شده است. پروتکل سیویک دارای یک توکن یا رمزارز بومی است که با نام و نماد CVC‌ در بازارهای معاملاتی ارز دیجیتال شناخته می‌شود. رمزارز CVC با استاندارد توکن‌سازی ERC20 و در بستر بلاکچین اتریوم ایجاد شده است. سیستم‌های تشویقی و پاداش‌ها در پروتکل Civic از طریق توکن‌های CVC پرداخت می‌شود. الگوریتم اجماع این سیستم گواه اثبات کار (Proof of Work) است؛ بنابراین ارز دیجیتال سیویک در دسته ارزهای قابل استخراج قرار می‌گیرد.

خرید سیویک

امکان خرید ارز دیجیتال Civic در بستر سامانه خرید و فروش رمزارز بیتستان فراهم است. کاربران ما می‌توانند با مراجعه به بخش خرید و فروش حساب کاربری خود این ارز دیجیتال را خریداری کنند. همچنین به‌منظور تعیین بهترین و مناسب‌ترین شرایط برای خرید ارز CVC، می‌توانید مقالات تحلیلی و خبری ارز دیجیتال وبلاگ بیتستان را دنبال کنید. توجه داشته باشید که تیم پشتیبانی ما در ۲۴ ساعت شبانه‌روز پاسخ‌گوی تمامی پرسش‌ها و دغدغه‌‌های شما در زمینه معاملات رمزارز هستند.

فروش سیویک

شما می‌توانید دارایی ارز دیجیتال سیویک خود را در بستر سامانه بیتستان به‌سادگی و در مدت زمانی کوتاه به فروش برسانید. همچنین امکان مبادله این توکن با سایر رمزارزهای موجود در فهرست بیتستان فراهم است. مقالات تحلیل ارز دیجیتال CVC که در وبلاگ بیتستان منتشر می‌شود می‌تواند شما را در تعیین شرایط ایده‌آل برای تبدیل یا فروش دارایی‌های‌تان کمک کند. همکاران ما در بخش پشتیبانی بیتستان در تمامی ساعات شبانه‌روز پاسخ‌گوی پرسش‌‌ها و مشکلات شما هستند. راه ارتباط با تیم پشتیبانی بیتستان آیکون چت آنلاین وب‌سایت است.

اخبار و تحلیل‌های سیویک

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های سیویک