تحلیل قیمت آلت کوین های XLM ،THETA ،HNT و UNI: روند بازار آلت‌کوین‌ها بهبود پیدا می‌کند؟

تحلیل قیمت آلت کوین های XLM ،THETA ،HNT و UNI
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 4 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ تیر ۱۴۰۱

بیتستان: بازارهای سهام ایالات متحده هفته گذشته رشد خوبی به ثبت رساندند و توانستند که روند نزولی چند هفته‌ی اخیر خود را تا حدی بهبود بخشند. بیت‌کوین نیز به دلیل همبستگی زیادی که با بازارهای سهام پیدا کرده، در تلاش است تا بهبود پیدا کند. اگر بیت‌کوین بتواند رشد کند، ۴ آلت‌کوین XLM ،THETA ،HNT و UNI پتانسیل این را دارند که رشد بسیار خوبی را ثبت کنند. در ادامه به تحلیل قیمت آلت کوین های XLM ،THETA ،HNT و UNI خواهیم پرداخت.

بازارهای سهام ایالات متحده هفته گذشته شاهد بازگشت بسیار خوبی بودند. به عنوان مثال نزدک مرکب، ۷/۵ درصد، S&P حدود ۶/۵% و شاخص صنعتی داو جونز نیز ۵/۴ رشد داشتند. به دلیل همبستگی زیادی که بازار کریپتو و به خصوص بیت‌کوین با بازارهای سهام دارد، می‌توان انتظار داشت که این بازار نیز بهبود یابد.

برای مشاهده تحلیل قیمت بیت‌کوین، به لینک زیر مراجعه کنید

تحلیل قیمت بیت‌کوین

در صورت بهبود بازار کریپتو، بسیاری از آلت‌کوین‌ها به خصوص آلت کوین های XLM ،THETA ،HNT و UNI پتانسیل این را دارند که رشد بسیار خوبی در کوتاه مدت داشته باشند. در ادامه به تحلیل روند این ۴ آلت‌کوین خواهیم پرداخت.

رشد خوب آلت‌کوین UNI

یونی سوآپ (UNI) در ۱۸ ژوئن روند صعودی را آغاز کرد و توانست که از ۳/۳۳ دلار به مقاومت سربار ۶/۰۸ دلار برسد. خرس‌ها هم به شدت از این سطح دفاع می‌کنند و این نشان می‌دهد که گاوها هم بازار را رها نکرده‌اند و در حال پیشبرد اهدافشان هستند.

رشد خوب آلت‌کوین UNI

میانگین متحرک‌ها هم به تکمیل یک متقاطع صعودی نزدیک هستند و RSI در منطقه مثبت قرار دارد.

اگر خریداران قیمت را به بالای ۶/۰۸ دلار برسانند، روند صعودی می‌تواند شدت پیدا کند و UNI تا ۸ دلار هم رشد کند. سطح ۸ دلار می‌تواند به عنوان یک مقاومت سخت عمل کند و اگر گاوها موفق شوند آن را کنار بزنند، احتمال رسیدن قیمت تا ۱۰ دلار هم وجود دارد.

در مقابل پایین آمدن قیمت از سطح فعلی و رسیدن آن به زیر متحرک نمایی ۲۰ روزه ۴/۹۰ دلار، بیانگر این است که روند نزولی همچنان در بازار این رمزارز وجود دارد و معامله‌گران دارایی‌های خود را در نزدیکی سطوح مقاومتی می‌فروشند. در این حالت احتمال افت قیمت تا ۴ دلار افزایش پیدا می‌کند.

خرس‌ها تلاش می‌کنند تا روند صعودی این آلت‌کوین را در نزدیکی سطح مقاومت ۶/۰۸ دلار متوقف کنند، اما میانگین متحرک‌ها در نمودار ۴ ساعته نشان می‌دهند که گاوها در کوتاه مدت کنترل را در دست دارند.

اگر گاوها مانع از بازگشت قیمت به سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شوند، احتمال رشد تا ۶/۰۸ دلار وجود دارد و می‌توان انتظار داشت که این روند صعودی تا سطح ۴/۳۴ دلار هم ادامه پیدا کند.

رشد خوب آلت‌کوین UNI

احتمال دیگری نیز وجود دارد و آن نیز این است که اگر قیمت UNI به زیر سطح میانگین متحرک نمایی سقوط کند، در آن صورت احتمال کاهش تا سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه نیز وجود دارد. در این حالت، دیدگاه صعودی UNI باطل خواهد شد.

تلاش خرس‌ها برای تشدید روند نزولی XLM

استلار (XLM) در یک روند نزولی شدید قرار دارد و خرس‌ها در تلاش هستند تا قیمت این آلت‌کوین را به سطح ۰/۱۰ دلار کاهش دهند، اما گاوها موفق شدند که با خریدهای مستمر خود در ۲۴ ژوئن، قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰/۱۲ دلار) رساندند، اما موفق نشدند مقاومت ۰/۱۳ دلار را از بین ببرند.

تلاش خرس‌ها برای تشدید روند نزولی XLM

این مورد که گاوها اجازه ندادند قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه سقوط کند، نشان می‌دهد خریداران در حال تلاش برای تغییر روند این رمزارز هستند.

اگر خریداران قیمت را به بالای سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه برسانند، XLM می‌تواند به مقاومت ۰/۱۵ دلار برسد. گذشتن از این سطح ممکن است یک نشانه جهت شروع روند صعودی جدید باشد.

در صورت افت قیمت XLM به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، دیدگاه صعودی باطل خواهد شد و در این حالت احتمال سقوط به ۰/۱۱ دلار افزایش پیدا می‌کند.

میانگین متحرک در نمودار ۴ ساعته در حال افزایش است و RSI در محدوده مثبت قرار دارد که این یک مزیت بزرگ برای خریداران به حساب می‌آید. خریداران باید قیمت را به بالای ۰/۱۳ دلار برسانند تا مسیر برای رسیدن به سطح قیمتی ۰/۱۴ و ۰/۱۵ دلار هموارتر شود.

تلاش خرس‌ها برای تشدید روند نزولی XLM

در مقابل اگر قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه سقوط کند، احتمال افت تا خط روند صعودی نیز افزایش پیدا خواهد کرد. این حالت موجب می‌شود تا خرس‌ها کنترل را در دست بگیرند و قیمت را تا ۰/۱۱ دلار نیز کاهش دهند.

آماده شدن THETA برای شکستن مقاومت

شبکه تتا (THETA) در چند روز گذشته در یک بازه قیمتی بین ۱ تا ۱/۵۵ دلار تثبیت شده و در حال حرکت است. معمولا هر چه یک رمزارز زمان زیادی را در یک محدوده قیمتی در حرکت باشد، احتمال شکستن مقاومت نیز افزایش می‌یابد.

آماده شده THETA برای شکستن مقاومت

هر دو میانگین متحرک در آستانه تکمیل یک کراس اوور صعودی هستند و RSI در محدوده مثبت قرار دارد. این امر نشان می‌دهد که اگر خریداران قیمت را به بالای ۱/۵۵ دلار فشار دهند، یک حرکت صعودی جدید آغاز خواهد شد و THETA می‌تواند به هدف ۲/۱۰ دلاری برسد.

برخلاف این فرض، اگر قیمت از ۱/۵۵ دلار کاهش یابد، بیانگر این است که خرس‌ها همچنان به مقاومت ادامه می‌دهند و قصد نگه داشتن قیمت را دارند.

آماده شده THETA برای شکستن مقاومت

نمودار ۴ ساعته نشان می‌دهد که قیمت از مقاومت سربار در ۱/۵۵ دلار کاهش یافته، اما گاوها در حال تلاش برای دفاع از سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه هستند که یک نشانه مثبت محسوب می‌شود.

بلاتکلیفی گاوها و خرس‌ها بر سر کنترل قیمت HNT

هلیوم (HNT) یک الگوی مثلث متقارن را تشکیل داده که نشان دهنده عدم تصمیم گیری در بین گاوها و خرس‌ها است.

بلاتکلیفی گاوها و خرس‌ها بر سر کنترل قیمت HNT

میانگین متحرک‌ها یک متقاطع صعودی را تکمیل کرده و RSI در محدوده مثبت قرار دارد، که نشان می‌دهد گاوها تحرک کمی دارند.

چند روزی است که قیمت بین خط مقاومت مثلث و متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۰/۵۰ دلار) گیر کرده که یک علامت مثبت برای بازار این رمزارز محسوب می‌شود.

اگر خریداران قیمت را به بالای خط مقاومت برسانند، احتمال تغییر در روند وجود دارد و HNT می‌تواند تا ۱۶/۵۰ دلار و بعداً تا ۱۸/۵۰ دلار افزایش یابد.

اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه سقوط کند، این دیدگاه مثبت در کوتاه مدت باطل و مسیر برای سقوط هموارتر خواهد شد.

بلاتکلیفی گاوها و خرس‌ها بر سر کنترل قیمت HNT

گاوها برای حفظ قیمت در بالای سطح ۱۲ دلار تلاش می‌کنند. این امر نشان می‌دهد که خرس‌ها با قدرت از منطقه بالای ۱۲/۵ تا ۱۳/۵ دلار دفاع می‌کنند.

برای مشاهده به روز‌ترین قیمت و معامله XLM ،THETA و UNI به لینک زیر مراجعه کنید

معامله XLM ،THETA و UNI

منبع: cointelegraph

یونی‌ سواپ استلار تتا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.