هک شدن هزاران حساب کوین بیس در پی حملات هکرها

هک شدن هزاران حساب کوین بیس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ مهر ۱۴۰۰

کوین بیس که یکی از امن‌ترین صرافی‌های دنیا برای انجام معاملات رمزارزها است، امروز در پی خبری که خود این صرافی اعلام کرده، مورد حمله هکرها قرار گرفته و این حمله موجب هک شدن هزاران حساب کوین بیس شده است. با بیتستان همراه باشید تا اطلاعات بیشتری از این حمله هکرها به کوین بیس در اختیارتان قرار دهیم.

هک شدن هزاران حساب کوین بیس

Coinbase به عنوان یکی از امن‌ترین صرافی‌ها جهت انجام مبادلات ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود، اما در برابر حملات امنیتی غیرقابل نفوذ نیست و ایراداتی در این زمینه دارد. بر اساس گزارشی که یکی از کاربران این صرافی منتشر شده، در اوایل سال جاری بود که به دلیل نقص در روند بازیابی حساب از طریق پیامک، مقدار رمزارز و وجه از تعدادی حساب‌ها برداشت شده بود.

در ۱۱ می، Coinbase توئیت کرد که این آسیب پذیری را بدون وارد شدن به جزئیات برطرف کرده است. این صرافی ادعا می‌کند که هکر باید شماره تلفن‌ها و گذر واژه‌های مربوط به حساب را پیدا کند و همچنین ایمیل وارد شده را هک کند تا بتواند به حساب دسترسی داشته باشد و وجوهی را سرقت نماید.

اما با این حال بزرگترین صرافی ایالات متحده وعده داده است که به همه مشتریان آسیب دیده از این حمله هکرها خسارت پرداخت کند:

ما مبلغی معادل ارزش ارزی که در زمان حادثه از حساب شما حذف شده است، به حساب شما واریز می کنیم. برخی از مشتریان قبلاً بازپرداخت شده‌اند. ما اطمینان می‌دهیم که همه مشتریان متضرر شده، ارزش کامل وجه از دست رفته را دریافت خواهند کرد.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.