1Inch
1Inch - وان اینچ
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

وان اینچ چیست؟

از ایده تا اجرای پروژه وان اینچ (1Inch) تنها ۶۰ ساعت زمان برد. این پروژه در سال ۲۰۱۹ توسط سرگج کونز (Sergej Kunz) و آنتون بوکو (Anton Bukov)، راه‌اندازی شد. پروژه ارز دیجیتال وان اینچ را می‌توان یک شبکه برای تجمیع صرافی‌های غیر‌متمرکز رمزارز (DEX)، دانست. در این پلتفرم افراد می‌توانند شرایط و قیمت صرافی‌های متمرکز مختلف را مشاهده کرده و با بهترین ومناسب‌ترین قیمت دارایی‌های خود را مبادله کنند. 1Inch دارای یک رمزارز اختصاصی با همین نماد است، که یک توکن مبتنی بر استاندارد ERC20 (توکن‌های ایجاد شده در بلاک چین اتریوم) است. ارز دیجیتال 1Inch توکن حاکمیتی در این شبکه محسوب می‌شود که برای تامین نقدینگی پروتکل نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. پروتکل وان‌اینچ یک سیستم پیروی کننده از الگوریتم اجماع PoS یا اثبات سهام است که می‌توان توکن‌های بومی آن در شبکه Stake کرد و پاداش استیکینگ را دریافت کرد. حداکثر میزان عرضه این آلت کوین ۱/۵ میلیارد واحد خواهد بود که ۳۰ درصد از این میزان به‌عنوان پاداش به‌منظور تشویق افراد برای جذب شدن به شبکه 1Inch، در نظر گرفته شده است.

خرید وان اینچ

توکن‌های پلتفرم وان اینچ یا همان ارز 1INCH‌ را می‌توانید با پرداخت حداقل ۴ میلیون تومان از طریق حساب کاربری خود در سامانه بیتستان خریداری کنید. برای تعیین مناسب‌ترین شرایط و خرید با بهترین قیمت ارز 1Inch می‌توانید مقالات تحلیلی و خبری وبلاگ ما را دنبال کنید. فراموش نکنید که همکاران ما در بخش پشتیبانی بیتستان به‌طور شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به تمامی پرسش‌های شما و حل مشکلات احتمالی پیش آمده حین معاملات‌تان خواهند بود.

فروش وان اینچ

اگر قصد فروش ارز وان اینچ را دارید می‌توانید از سامانه بیتستان در مدت زمانی کوتاه و به آسانی اقدام به فروش این ارز کنید. همچنین می‌توانید دارایی 1INCH خود را با بیش از ۶۰ رمزارز دیگر تحت پشتیبانی بیتستان، مبادله کنید. مقالات تحلیلی، آموزشی و خبری وبلاگ ما راهنمایی مناسب جهت تعیین شرایط ایده‌آل برای فروش یا مبادله توکن‌ها شما هستند. کارشناسان پشتیبانی بیتستان نیز در تمامی ساعات شبانه‌روز پاسخ‌گوی پرسش‌ها و دغدغه‌های کاربران در حوزه معاملات کریپتوکارنسی‌ها هستند.

اخبار و تحلیل‌های وان اینچ

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های وان اینچ