BAT
Basic Attention Token - بت
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

بت چیست؟

هدف از راه‌اندازی پروژه ارز دیجیتال BAT، ایجاد یک تحول بزرگ در صنعت تبلیغات آنلاین و اینترنتی در بستر بلاکچین‌ها بود. این سیستم دارای یک مرورگر اختصاصی به‌نام بریو (Brave) است. این مرورگر در سال ۲۰۱۹ راه‌انداز به‌طور شده است. هدف اصلی توسعه‌دهندگان این پروژه انجام تبلیغات در بستر اینترنت به‌صورت غیر‌متمرکز و بدون امکان کلاهبرداری با تاثیر و ماندگاری بیشتر است. پروژه بت دارای یک توکن بومی با همین نام است. رمزارز BAT یک توکن مبتنی بر استاندارد ERC20 است که بر پایه بلاکچین اتریوم ایجاده شده است. در عرضه اولیه BAT تنها در یک دقیقه ۳۵ میلیون دلار سرمایه جذب شد. اما کل توکن‌های فروخته شده در این مدت توسط ۱۳۰ نفر خریداری شد و نیمی از توکن‌‌های بت را فقط ۵ نفر خریداری کردند. به‌همین خاطر منتقدان این پروژه اعتقاد دارند که رمزارز BAT آن‌طور که گفته می‌شود غیر‌متمکر نیست.

خرید بت

شما به‌عنوان کاربر سامانه خرید و فروش رمزارز بیتستان می‌توانید با مراجعه به بخش خرید و فروش حساب کاربری خود و با حداقل پرداختی ۲ میلیون تومان اقدام به خریداری ارز دیجیتال BAT کنید. فراموش نکنید که در بخش وبلاگ ما مقالات تحلیل ارز دیجیتال BAT  و سایر رمزارزها، همچنین مطالب خبری بازار کریپتوکارنسی برای انجام معاملاتی دقیق‌تر و صحیح‌تر در دسترس شما است. همکاران ما در بخش پشتیبانی آنلاین بیتستان در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌های شما در زمینه معاملات ارزهای دیجیتال، هستند. راه ارتباط با تیم پشتیبانی بیتستان بخش گفت‌وگوی آنلاین وب‌سایت است.

فروش بت

چنان‌چه قصد دارید دارایی ارز BAT خود را فروخته و به ارز فیات ریال تبدیل کنید؛ با مراجعه به بخش خرید و فروش حساب کاربری خود در پنل بیتستان به‌سادگی و بسیار سریع می‌توانید این معامله را انجام دهید. همچنین امکان تبادل توکن‌های BAT با سایر آلت کوین‌‌های موجود در فهرست رمزارزهای بیتستان نیز برای شما فراهم است. توجه داشته باشید که مطالعه مقالات خبری و تحلیلی وبلاگ ما می‌تواند در انتخاب موقعیت و قیمت مناسب برای انجام معاملات شما بسیار موثر باشد. پشتیبانان بیتستان در ۲۴ ساعات شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی به تمامی پرسش‌ها کاربران هستند. برای آغاز گفت‌وگو با همکاران ما در این بخش از طریق آیکون چت آنلاین وب‌سایت اقدام کنید.

اخبار و تحلیل‌های بت

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های بت