Reef
REEF Finance - ریف فایننس
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

ریف فایننس چیست؟

پروژه ریف فایننس (Reef Finance) یک پروتکل برای اجماع برنامه‌های غیرمتمرکز یا دیفای (Defi) است. توسعه‌دهندگان این پروژه که در راس آن‌ها دنکو مانچسکی (Denko Mancheski) قرار دارد؛ هدف از ایجاد چنین پروتکلی را حل پیچیدگی‌های برنامه‌ها و پروژه‌های دیفای برای کاربران مبتدی و ناآشنا با این حوزه اعلام کرده‌اند. بنیان‌گذاران پروژه بر این باورند که این پروتکل جهشی بزرگ در پذیرش سیستم‌های دیفای در جوامع دیجیتالی مختلف خواهد بود. ریف فایننس برخلاف سایر پروژه‌های این‌چنینی که بر بستر اتریوم اجرا می‌شوند، بلاکچین پولکادات را بستر مناسب برای اجرای این پلتفرم در نظر گرفته است. ریف فایننس یک توکن بومی با نماد REEF دارد که توکن حاکمیتی و تشویقی شبکه محسوب می‌شود. دارندگان این توکن می‌توانند در تمامی امور این پروژه مشارکت داشته باشند و در تصمیم‌گیری‌های جمعی شرکت کنند. پاداش استیکینگ در شبکه Reef Finance نیز رمزارز ریف است.

خرید ریف فایننس

اگر قصد خرید رمزارز REEF ‌را دارید می‌توانید از طریق پنل معاملاتی بیتستان با حداقل پرداختی ۲ میلیون تومان، اقدام به خرید این ارز دیجیتال کنید. بیتستان با طراحی یک رابط کاربری ساده و روان توانسته محیطی مورد‌ پسند کاربران و قابل استفاده برای افراد مبتدی تا حرفه‌ای ایجاد کند. خرید ارز دیجیتال در این سامانه کاملا ساده و سریع انجام می‌شود. همچنین در بخش تحریریه و وبلاگ بیتستان مقالات آموزشی و تحلیلی به‌طور مداوم تولید و منتشر می‌شود. کاربران با مطالعه این مقالات می‌توانند معاملاتی دقیق‌ و صحیح‌تر را تجربه کنند. بیتستان یک تیم پشتیبانی قوی و ۲۴ ساعته دارد که از طریق بخش گفت‌وگوی آنلاین می‌توانید با آن‌‌ها در ارتباط باشید.

فروش ریف فایننس

در وب‌سایت ما امکان فروش بیش از ۶۰ رمزارز معتبر و مطرح از جمله REEF امکان‌پذیر است. شما در زمانی کوتاه و به آسانی می‌توانید موجودی ارز دیجیتال ریف خود را به ریال یا سایر ارزهای دیجیتال تبدیل کنید. قبل از انجام معاملات خود می‌توانید با مراجعه به بخش وبلاگ بیتستان و با مطالعه مقالات مربوط به تحلیل این ارز دیجیتال و اخبار بازار کریپتوکارنسی، در زمانی مناسب و با قیمتی منطقی ارزهای خود را با ارز فیات یا سایر رمزارزها مبادله کنید. توجه داشته باشید که همکاران ما در بخش پشتیبانی به‌طور شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌ها و حل مشکلات شما هستند.

اخبار و تحلیل‌های ریف فایننس

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های ریف فایننس