RVN
Ravencoin - ریون کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

ریون کوین چیست؟

ارز دیجیتال ریون کوین که در بازار معاملات کریپتوکارنسی با نماد RVN شناخته می‌شود، رمزارز بومی بلاکچین Ravencoin است. این شبکه یک هارد فورک پیشرفته از بلاکچین بیت کوین است. توسعه‌دهندگان این پروژه که یک تیم سه نفره بودند کدهای بیت کوین را کپی کردند تا آن‌ها را اصلاح کرده و بهبود دهند. اضافه شدن توانایی صدور و انتقال دارایی و ایجاد دارایی‌های منحصر به فرد از جمله تغییرات این بلاکچین نسبت به شبکه بیت کوین است. ارز دیجیتال RVN در ژانویه سال ۲۰۱۸ به دنیای کریپتوکارنسی‌ها معرفی شد. رمزارز ریون کوین از طریق فرایند استخراج یا الگوریتم اثبات کار (Proof of Work) تولید می‌شود. کارمزد تمامی تراکنش‌ها در بستر بلاکچین ریون کوین، با رمزارز ریون پرداخت می‌شود. همچنین پاداش استخراج این ارز دیجیتالی سکه‌های RVN‌ است.

خرید ریون کوین

شما می‌توانید با شارژ ریالی حساب کاربری خود در سامانه خرید و فروش رمزارز بیتستان، با حداقل پرداختی ۱ میلیون تومان، اقدام به خریداری ارز دیجیتال RVN کنید. رابط کاربری ساده و روان وب‌سایت ما امکان انجام معاملات رمزارز در مدت زمانی کوتاه و به آسانی را برای تمام کاربران از مبتدی تا حرفه‌ای فراهم می‌کند. همچنین ما در بخش تحریریه بیتستان به‌‌طور هفتگی مقالات تحلیل ارز دیجیتال منتشر می‌کنیم که شما می‌توانید با مطالعه این مقالات در شرایطی مناسب و با بهترین قیمت ارز دیجیتال RVN‌ را خریداری کنید. توجه داشته باشید که تیم پشتیبانی بیتستان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی به تمامی پرسش‌های شما پیرامون معاملات ارز دیجیتال است.

فروش ریون کوین

امکان فروش ارز دیجیتال RVN در بستر سامانه معملاتی بیتستان فراهم است. شما می‌توانید در مدت زمانی کوتاه و به آسانی توکن‌های ریون کوین خود را تبدیل به ارز فیات ریال یا سایر آلت‌کوین‌ها کنید. مقالات تحلیلی وبلاگ ما می‌تواند در انتخاب زمان مناسب برای فروش یا مبادله دارایی ارز دیجیتال شما را راهنمایی کند. فراموش نکنید که از طریق بخش گفت‌وگوی آنلاین وب‌سایت در تمام ساعات شبانه‌روز می‌توانید با تیم پشتیبانی بیتستان در ارتباط باشید.

اخبار و تحلیل‌های ریون کوین

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های ریون کوین