STORJ
Storj - استورج
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

استورج چیست؟

پروژه ارز دیجیتال استورج (Storj) یک پلتفرم ذخیره‌سازی داده است که کاربران آن می‌توانند فضای ذخیره‌سازی خود را در این شبکه به اشتراک بگذارند و در ازای آن پاداش دریافت کنند. این پلتفرم فضای ذخیره‌سازی ابری و بلاکچین را برای ایجاد یک شبکه ذخیره‌سازی آنلاین غیر‌متمرکز ادغام کرده است. کاربران این شبکه می‌توانند در یک فضای رمزنگاری شده و امن به‌صورت غیر‌متمرکز اطلاعات خود را با خیالی آسوده ذخیره کنند.
استورج نیز مانند هر شبکه مبتنی بر بلاکچین دارای رمزارز اختصاصی است. توکن بومی این شبکه با نام و نماد Storj روی بلاکچین اتریوم توسعه یافته است و از آن برای پرداخت‌های درون شبکه در پروژه رمزارز استورج استفاده می‌شود. کاربرانی که فضای ذخیره‌سازی خود را در اختیار شبکه قرار بدهند توکن Storj پاداش می‌گیرند. همچنین کاربرانی که نیاز به فضای ذخیره‌سازی دارند در ازای پرداخت رمزارز استورج می‌توانند از خدمات فضای ذخیره این شبکه استفاده کنند.

خرید استورج

چنان‌چه قصد خریداری ارز دیجیتال STORJ را دارید می‌توانید با حداقل پرداختی ۴ میلیون تومان در پنل بیتستان در سریع‌ترین زمان و به‌سادگی اقدام به خرید این رمزارز کنید. توجه داشته باشید که مقالات تحلیلی، خبری و آموزشی وبلاگ بیتستان می‌تواند راهنمای مناسبی جهت تعیین بهترین موقعیت و شرایط انجام معامله برای شما باشد. چنان‌چه در مسیر خرید رمزارز استورج پرسشی برای شما مطرح شد یا در این مسیر دچار مشکلی شدید، همکاران ما در بخشی پشتیبانی در ۲۴ ساعت شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی به تمامی پرسش‌‌ها و دغدغه‌های شما هستند.

فروش استورج

برای فروش ارز Storj می‌توانید با مراجعه به حساب کاربری خود در پنل بیتستان، در کوتاه‌ترین زمان و به آسانی اقدام به فروش این دارایی دیجیتال یا تبدیل آن به سایر رمزارزها کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به وبلاگ ما و مطالعه مقالات تحلیلی و خبری با بهترین قیمت ارز دیجیتال استورج خود را مبادله کنید یا به فروش برسانید. تیم پشتیبانی بیتستان در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌‌های شما در زمینه خرید و فروش ارز STORJ و سایر رمزارزها است.

اخبار و تحلیل‌های استورج

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های استورج