TOMO
Tomo Chain - تومو چین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

تومو چین چیست؟

تومو چین (TOMOChain) یک شبکه مبتنی بر فناوری بلاکچین است که در سال ۲۰۱۸ توسط شخصی به‌نام لانگ وانگ (Long Vuong) راه‌اندازی شده است و در حال حاضر شرکت‌های بزرگی در جهان از این فناوری استفاده می‌کنند. هدف ایجاد این شبکه بهبود میزان مقیاس‌پذیری بلاکچین اتریوم از طریق افزایش میزان TPS یا همان سرعت تراکنش بر ثانیه است. یکی دیگر از دلایل ایجاد شبکه TOMOChain ایجاد زیر ساختی امن برای برنامه‌های غیر‌متمکرز (DApps) است. توسعه‌دهندگان این بلاکچین از الگوریتم اجماع رای‌گیری اثبات سهام (PoSV)، استفاده کرده‌اند تا از این طریق میزان مقیاس‌پذیری را در شبکه تومو چین افزایش دهند. این شبکه مانند تمامی شبکه‌های مبتنی بر بلاکچین دارای یک توکن بومی است که آن را با نام تومو می‌شناسیم. رمزارز تومو در بازار ارزهای دیجیتال با نماد اختصاری TOMO شناخته می‌شود. در ۸ سال اول فعالیت بلاکچین تومو چین قرار است تا ۱۰۰ میلیون رمزارز TOMO عرضه شود. اما به‌طور کلی میزان تولید و عرضه این توکن نامحدود است.

خرید تومو چین

شما می‌توانید با شارژ ریالی حساب کاربری خود در سامانه خرید و فروش رمزارز بیتستان و حداقل پرداختی ۱ میلیون تومان، اقدام به خرید ارز دیجیتال TOMO کنید. خرید رمزارز در وب‌سایت ما به‌دلیل ساده و روان بودن رابط کاربری آن بسیار آسان و سریع انجام می‌شود. همچنین شما می‌توانید با مراجعه به بخش وبلاگ ما، به مقالات تحلیل ارز دیجیتال TOMO و سایر رمزارزها و همچنین اخبار روز بازار کریپتوکارنسی دسترسی داشته باشید تا با استفاده از این مطالب، شرایط و زمان مناسب خرید را مشخص کنید. به‌خاطر داشته باشید که در هر ساعت از شبانه‌روز اگر پرسشی در رابطه معاملات ارزهای دیجیتال داشتید یا مشکلی حین انجام تراکنش در بیتستان برای شما پیش آمد، از طریق چت آنلاین وب‌سایت می‌توانید با پشتیبانی ما در تماس باشید.

فروش تومو چین

امکان فروش ارز دیجیتال تومو چین یا همان توکن‌های TOMO‌ در سامانه بیتستان فراهم است. برای فروش توکن‌های خود می‌توانید با مراجعه به بخش خرید و فروش حساب کاربری‌‌تان اقدام کنید. شما در بستر بیتستان می‌توانید رمزارز TOMO‌ را به ارز فیات ریال یا رمزارزی دیگر تبدیل کنید. همچنین می‌توانید با مطالعه مقالات تحلیل ارز دیجیتال وبلاگ ما در بهترین و مناسب‌ترین زمان دارایی‌های دیجیتال خود را مبادله کنید. توجه داشته باشید که تیم پشتیبانی آنلاین بیتستان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز پاسخ‌گوی تمامی پرسش‌های شما در زمینه مبادلات رمزارزها خواهد بود.

اخبار و تحلیل‌های تومو چین

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های تومو چین