ZEC
Zcash - زی‌ کش
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

ارز دیجیتال زی کش چیست؟

پروژه ارز دیجیتال زی کش یک فورک از شبکه بیت کوین است. زوکو ویلکاس (Zooko Wilcox) یک برنامه‌نویس بود که در ابتدا روی پروژه بیت کوین کار می‌کرد؛‌ زوکو هنگام بررسی کدهای این شبکه تصمیم گرفت شبکه‌ای راه‌اندازی کند که تراکنش‌های انجام شده در آن برای همه قابل رویت نباشد و تراکنش‌ها در آن محرمانه باقی بمانند. برای اجرای این ایده او روی کدهای بیت کوین تغییرات اساسی ایجاد کرد و حاصل این تغییرات یک شبکه بلاکچینی بود که به کاربران حریم خصوصی ارائه می‌کرد. این پروژه در سال ۲۰۱۶ راه‌اندازی شده؛ نام آن در ابتدا زیروکوین (Zerocoin) بود و پس از مدتی زیروکش (Zerocash) نام گرفت. پروژه ویلکاس را امروزه با نام زی کش (Zcash) می‌شناسیم. این شبکه دارای یک رمزارز بومی است که با نام و نماد ZEC در بازار کریپتوکارنسی شناخته می‌شود. ارز دیجیتال ZEC در دسته ارزهای قابل استخراج قرار دارد. برای این رمزارز هیچ رویداد عرضه اولیه‌ای (ICO) برگزار نشد و سرمایه اولیه این پروژه توسط سرمایه‌گذاران خصوصی تامین شد. ارز ZEC بسیار سریع توانست به یکی از آلت کوین‌های محبوب بازار تبدیل شود.

خرید زی‌ کش

امکان خرید ارز دیجیتال زی کش (ZEC)، در سامانه خرید و فروش بیتستان فراهم است. کاربران ما می‌توانند با حداقل پرداختی ۱ میلیون تومان، اقدام به خریداری زی کش کنند. همچنین مقالات تحلیل ارز ZEC و سایر ارزهای دیجیتال در وبلاگ بیتستان در دسترس کاربران است که مطالعه این مطالب می‌تواند شما را برای انجام معاملاتی صحیح و دقیق‌تر راهنمایی کند. تیم پشتیبانی بیتستان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی به تمامی پرسش‌های کاربران در حوزه ارزهای دیجیتال و معاملات این بازار پر‌هیجان هستند.

فروش زی‌ کش

رابط کاربری وب‌سایت ما به‌گونه‌ای طراحی شده است که حتی افراد مبتدی نیز می‌توانند به‌راحتی معاملات خود را در این بستر انجام دهند. فروش ارز زی کش یا مبادله این ارز با سایر رمزارزهای تحت پشتیبانی بیتستان در مدت زمانی کوتاه و به آسانی امکان‌پذیر است. اگر به‌دنبال یک راهنمای مناسب جهت تعیین زمان و شرایط ایده‌آل بازار برای مبادلات رمزارز خود هستید، می‌توانید مقالات تحلیلی وبلاگ ما را دنبال کنید. فراموش نکنید که پشتیبانان بیتستان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز آماده پاسخ‌دهی به تمامی پرسش‌های شما در حوزه ارزهای دیجیتال هستند.

اخبار و تحلیل‌های ارز دیجیتال زی کش

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های زی‌ کش