ZRX
0x - زد آر ایکس
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

زد آر ایکس چیست؟

پروژه ارز دیجیتال زیروایکس (0x) را می‌توان شبکه‌ای برای خرید و فروش بدون محدودیت توکن‌های ERC20 و تمام دارایی‌هایی که در بستر بلاکچین اتریوم ایجاد می‌شوند، دانست. 0x یک اپلیکیشن برای ایجاد صرافی‌های غیر‌متمرکز روی شبکه اتریوم است. این پلتفرم در سال ۲۰۱۶ توسط ویل وارن (Will Waren) و امیر بنده‌علی (Amir Bandeali) راه‌اندازی شده است. شبکه 0x دارای یک رمزارز بومی است که با نماد اختصاری ZRX (زد آر ایکس) در بازار کریپتوکارنسی شناخته می‌شود. رویداد عرضه اولیه یا همان ICO‌ رمزارز ZRX، در سال ۲۰۱۷برگزار شد و طی این رویداد ۵۰۰ میلیون توکن ارز دیجیتال زد آر ایکس توزیع و ۲۴ میلیون اتریوم به‌عنوان سرمایه جمع‌آوری شد.

خرید زد آر ایکس

ارز دیجیتال ZRX یا همان رمزارز بومی شبکه زیروایکس را می‌توانید از وب‌سایت سامانه بیتستان خریداری کنید. رابط کاربری ساده و روان وب‌سایت ما امکان معاملات سریع و آسان رمزارزها را برای تمامی کاربران فراهم کرده است. خرید ارز ZRX نیز در پنل ما به‌سادگی و سریع انجام می‌شود. در بخش وبلاگ بیتستان مقالات تحلیلی و خبری متعددی از تمامی رمزارزها منتشر می‌شود، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش و مطالعه مقالات مرتبط با توکن ZRX‌، در بهترین و مناسب‌ترین شرایط بازار اقدام به خرید ارز دیجیتال زد آر ایکس کنید. پشتیبانان بیتستان در تمام ساعات شبانه‌روز پاسخ‌گوی پرسش‌ها و دغدغه‌های کاربران هستند. از طریق آیکون چت آنلاین وب‌سایت ما می‌توانید با آن‌ها در ارتباط باشید.

فروش زد آر ایکس

چنان‌چه قصد فروش رمزارز ZRX را دارید، می‌توانید با مراجعه به بخش خرید و فروش حساب کاربری خود در وب‌سایت بیتستان اقدام به فروش این دارایی دیجیتال کنید. همچنین امکان مبادله توکن‌های 0x یا زد آر ایکس با سایر رمزارزها‌ در پنل بیتستان وجود دارد. ما در بخش وبلاگ خود به‌صورت هفتگی مقالات تحلیل ارز دیجیتال منتشر می‌کنیم، مطالعه این مقالات می‌تواند کمک بزرگی به شما برای تصمیم‌گیری صحیح و تعیین زمان مناسب برای انجام معاملات رمزارز باشد. به‌خاطر داشته باشید که همکاران ما در تیم پشتیبانی بیتستان در تمام ساعات شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی به مشکلات و پرسش‌های شما کاربران هستند.

اخبار و تحلیل‌های زد آر ایکس

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های زد آر ایکس