آشنایی با گیمینگ برای کسب درآمد از بازی‌های بلاک چینی

کسب درآمد از بازی‌های بلاک چینی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 8 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ تیر ۱۴۰۱

امروزه افراد زیادی برای کسب درآمد از بازی‌های بلاک چینی وارد کریپتوکارنسی می‌شوند. برخی به سرمایه‌گذاری بر روی کوین‌ها و توکن‌ها می‌پردازند و برخی به کسب درآمد از طریق بازی‌های بلاک چین رو می‌آورند.

کسب درآمد بلاک چینی، ریسک‌های زیادی دارد. آیا هر گیم بلاک چین خاص خود را دارد؟ سرمایه‌گذاری روی چه گیم‌هایی امن است؟ در ادامه‌ی این مقاله با ما همراه باشید.

کسب درآمد از بازی‌های بلاک چینی چطور ممکن است؟

از آن‌جایی که بازی به یک صنعت جهانی ۳۰۰ میلیارد دلاری تبدیل شده است، گیمینگ چیزی بیش از یک سرگرمی محسوب می‌شود. افراد زیادی به کسب درآمد از بازی‌های بلاک چینی می‌پردازند.

کسانی که به صورت حرفه‌ای به گیمینگ می‌پردازند، می‌توانند هزینه‌های زندگی خود را از همین طریق تامین کنند. تنها کافی است تا چند ساعت در روز وقت بگذارند تا مثل یک کارمند عادی یا هر فرد شاغل دیگری، درآمد قابل توجهی داشته باشند.

فقط بلاک چین بازی کنید.

به بازی‌های بلاک چین مورد علاقه خود بپردازید، از آنها لذت ببرید و برخی از توکن‌های رمزنگاری شده درون بازی را که در طول مسیر گیم وجود دارد، به دست آورید! در اینجا تاکید بر تفریح ​​است. هر توکنی که در نتیجه گیمینگ به دست آورید، یک جایزه است.

مزیت این رویکرد این است که در حین بازی با کسب درآمد بلاک چینی آشنا خواهید شد و وقتی راه‌های کسب درآمد در کریپتوکارنسی را یاد بگیرید، می‌توانید از فرصت‌هایی که درآمد بالاتری نسبت به گیمینگ دارند، استفاده کنید.

وارد مسابقات و رقابت شوید.

وارد مسابقات و رقابت شوید.
آشنایی با مسابقات بازی‌های بلاک چینی

اگر می‌دانید چه استراتژی‌هایی به کار ببرید، می‌توانید شروع به رقابت در مسابقات گیم‌های بلاک چین کنید تا توکن‌های بیشتری به دست آورید.

کاراکترهای بازی‌ خود را گسترش دهید یا کاراکترهای بهتری قرض کنید.

بسته به بازی، هر چه زمان بیشتری را صرف کنید و شخصیت خود را بیشتر توسعه دهید (این امر معمولاً توسط NFT صورت می‌گیرد)، فرصت‌های کسب درآمد بلاک چینی برای شما بیشتر می‌شود.
برای مثال، شخصیت‌های با تجربه‌تر ممکن است بتوانند در مسابقاتی با ریسک بالاتر بهتر بازی کنند. البته این روند زمان‌بر است. خوشبختانه، یک راه میانبر وجود دارد. می‌توانید در ازای کسب درآمد، NFT‌های سایر کاربران را برای توسعه‌ی کاراکتر خود قرض بگیرید.

NFT قرض دهید.

اگر به اندازه کافی فرصت دارید که NFT را تا جایی که ممکن است توسعه دهید، در این صورت می‌توانید آن را به شکل وام به بقیه‌ی کاربران گیم بدهید. از این طریق در درصدی از درآمد یک کاربر شریک خواهید شد.

این یک راه عالی برای کسب درآمد در گیم‌هایی است که دیگر زیاد از آنان درآمد ندارید. پلتفرم‌هایی وجود دارند که به شما این امکان را می‌دهند که این کار را ایمن انجام دهید، بنابراین مجبور نیستید مالکیت دارایی‌ها را به کیف پول بلاک چین دیگری منتقل کنید.

NFT بفروشید.

از طرف دیگر، اگریک NFT ارزشمند دارید، می‌توانید آن را به سادگی بفروشید. اکثر بازی‌های بلاک چینی برای کسب درآمد دارای پلتفرم داخلی هستند که در آن کاربران NFT معامله می‌کنند. بنابراین این یک راه آسان برای تبدیل NFTتان به توکن است که سپس می‌توانید از آن برای خرید NFT‌هایی که نیاز دارید استفاده کنید، یا در غیر این صورت به‌عنوان پول نقد نگهداری کنید.

برای آشنایی بیشتر با NFT کلیک کنید.

چطور توکن NFT بسازیم؟

پخش زنده(live stream)

پخش زنده(live stream)
چطور از Live stream گیمینگ کسب درآمد کنیم

اگر از قبل در Twitch یا سایر پلتفرم‌های مشابه فالوور دارید، علاوه بر توکن‌هایی که با پیشرفت در بازی‌های مختلف دریافت خواهید کرد، فرصت‌هایی برای کسب درآمد بلاک چینی از گیمینگ برایتان وجود دارد.

در حالی که جذب فالوورمی‌تواند کار سختی باشد، هیچ ایرادی ندارد که از طرفداران فعلی خود برای کسب این شکل از درآمد بلاک چینی استفاده کنید.

راهنما بنویسید و به دیگران آموزش دهید.

یکی از مفیدترین راه‌ها برای کسب درآمد بلاک چینی، راهنمایی سایر بازیکنان است. این مستلزم آن است که به سطح خاصی از تجربه رسیده باشید و در مورد بازی‌ها و فرآیندهای مختلف آنان آگاه باشید.

بازی‌های بلاک چینی که ارز دیجیتال می‌دهند.

پس از بررسی راه‌های کسب درآمد بلاک چینی، حال می‌خواهیم به چند بازی مهم در این حوزه بپردازیم.

اکسی اینفینیتی(Axie Infinity)

Axie Infinity
آشنایی با بازی‌های بلاک چینی ( بازی اکسی اینفینیتی )

Axie Infinity به عنوان یکی از بهترین بازی‌های اولیه سبک پوکمون شناخته می‌شود. این یک بازی برای کسب درآمد است که بر روی بلاک چین اتریوم توسعه یافته است. اکسی اینفینیتی در سال ۲۰۲۱ به عنوان یک رقیب قدرتمند ظاهر شد.

Axie Infinity اخیراً یک مقیاس پذیری برجسته به نام Ronin را اجرا کرده است. این یکی از بهترین مقیاس‌ها برای انجام تراکنش‌ها است زیرا هیچ کارمزدی برای این پلتفرم وجود ندارد. فرایند اصلی این بازی مبارزه با سایر گیمرها است. کاربران برای کسب درآمد بلاک چینی از این بازی، Axies (موجودات دیجیتال مبتنی بر NFT) را پرورش داده و جمع آوری می‌کنند.

برای آشنایی بیشتر با اکسی اینفینیتی به این مقاله مراجعه کنید.

چگونه اکسی اینفینیتی بازی کنیم؟

سایبر بیکار(Idle Cyber)

سایبر بیکار(Idle Cyber)

بازی Idle Cyber ​​ترکیبی عالی از دنیای پسا آخرالزمانی است. در این بازی، بشریت مجبور شده است دیوارهای بزرگی را به عنوان اولین خط دفاعی در برابر سایبورگ‌هایی که به دنبال نابودی همه انسان ها هستند، برپا کند.

به عنوان بازیکن، نقش شما کنترل یک تیم به عنوان دفاع است. دسترسی به این بازی مشکلی ندارد. می‌توانید آن را در اپ استور و پلی استور نیز دریافت کنید. اگر از طرفداران بزرگ‌تر بازی‌های رایانه‌ای/لپ‌تاپ هستید، می‌توانید بازی در برنامه وب نیز انتخاب کنید.

Idle Cyber ​​از پلتفرم Play2Earn استفاده می‌کند. این اساساً به این معنی است که شما می‌توانید از بازی درآمد بلاک چینی داشته باشید.

متاوارز(MetaWars)

MetaWars یک بازی علمی تخیلی آینده نگر است که دارای استراتژی چند نفره است. این بازی نقش در مورد فضا است و گیمرها آزادند تا خود را در یکی از واقعی‌ترین کاوش‌های فضایی غوطه ور کنند.

علاوه‌بر این، بازیکنان از اقتصاد جنگی بازی برای کسب درآمد بلاک چینی استفاده می‌کنند. این با کمک یک کهکشان بزرگ MetaWars اتفاق می افتد، که دائماً توسط اقدامات جمعی شرکت‌کنندگان تغییر می‌کند و تکامل می‌یابد.

تتان آرنا(Thetan Arena)

Thetan Arena یک بازی چندنفره آنلاین است که همه می‌توانند بازی کنند و از آن لذت ببرند. این بازی برای ایجاد درآمد بلاک چینی از NFT استفاده می‌کند.همچنین دارای یک گزینه رایگان برای بازی بدون NFT نیز دارد.

دو توکن THC و THG وجود دارد. بازیکنان از طریق گیم پلی توکن Thetan به دست می‌آورند که می‌توانند آن را تبدیل به NFT کنند.

این بازی رقابتی به طور رسمی در ماه نوامبر برای اندروید، iOS و رایانه شخصی عرضه شد. در مرحله بعد، تیم پروژه قصد دارد لوازم آرایشی، بازی قهرمانان، حیوانات خانگی و سیستم فیوزینگ Hero را (برای NFTها) معرفی کند.

برای آشنایی بیشتر با بازی تتان آرنا به این مقاله مراجعه کنید.

چگونه از تتان آرنا درآمد دلاری داشته باشیم؟

Plant VS Undead

Plant vs Undead یک بازی آسان است که شما با مدیریت یک مزرعه می‌توانید به کسب توکن‌های PVU بپردازید.

هنگامی که دارایی‌های درون بازی Plant vs Undead خود را به شکل توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) کنترل می‌کنید، راهی وجود دارد که از طریق آن می‌توانید با انجام بازی درآمد کسب کنید.

گالا گیم

گالا گیم

توکن GALA به عنوان یک جایزه و یک توکن ابزاری برای کسب درآمد از بازی‌های بلاک عرضه می‌شود.

در بازار NFT گالا گیمز، نه تنها می‌توان توکن‌ها را معامله کرد، بلکه اقلام درون بازی را نیز می‌توان با قیمت معینی، توسط ارزهای دیجیتال متعددی معامله کرد.

برای آشنایی بیشتر با گالا گیم به این مقاله مراجعه کنید.

پروژه‌ی رمز ارز گالا گیم

Decentraland

Decentraland یک بازی واقعیت مجازی سه بعدی است که توسط بلاک چین اتریوم طراحی شده است. بازیکنان می‌توانند سرزمین‌ها را کاوش کنند، آواتارها و محتویات منحصربه‌فردی را بر اساس ترجیحات خود با تجربیات باورنکردنی بسازند.

علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند از MANA به عنوان یک توکن درون بازی برای خرید و فروش اقلام استفاده کنند.

جعبه شنی(The Sandbox)

جعبه شنی(The Sandbox)

نه تنها Decentraland در حال استعمار دنیای بلاک چین متاورس است، بلکه The Sandbox هم یک ستاره در حال ظهور برای بازی‌های واقعیت مجازی سه بعدی با گیم پلی مشابه است.

بازیکنان می‌توانند از یک توکن ابزاری “SAND” برای انجام معاملات در بازار و تجارت زمین‌های دیجیتال استفاده کنند.

بازی‌های بلاک چینی رایگان

در حالی که بازی‌های NFT در سال گذشته افزایش یافته‌اند، هزینه‌های اولیه برای برخی باعث می‌شود بسیاری از بازیکنان احتمالی به دنبال جایگزین‌های رایگان باشند.

برای مثال، با وجود دارایی‌های درون‌بازی در Axie Infinity، که صدها دلار به فروش می‌رسند، تقاضای فزاینده‌ای برای بازی‌های رایگان در دسترس‌تر در بلاک چین وجود دارد.

در اینجا نگاهی به برخی از بازی‌های NFT رایگان داریم.

انجمن نگهبانان(Guild of Guardians)

Guild of Guardians یک RPG رایگان موبایلی است که قرار است در سال ۲۰۲۲ راه اندازی شود. وب سایت بازی که توسط Immutable منتشر شده است، انتقادی نسبت به اکوسیستم بازی فعلی دارد و بیان می‌کند:
“بازیکنان هر سال ۱۰۰ میلیارد دلار را برای آیتم‌های درون بازی خرج می‌کنند که واقعاً مالک آن نیستند. این اشتباه است. بازیکنان شایستگی این را دارند که بتوانند دارایی‌های خود را به صورت رمزارز داشته باشند و معامله کنند.”

خدایان رها شده(Gods Unchained)

خدایان رها شده(Gods Unchained)
آشنایی با بازی های بلاک چینی ( بازی Gods unchained )

Gods Unchained یک بازی برای کسب درآمد، کلکسیونی، فانتزی و کارتی است که بر روی شبکه اتریوم ساخته شده است.

این بازی رایگان است.در Gods Unchained، دو بازیکن در یک میدان به مصاف هم می‌روند تا مشخص کنند که چه کسی قدرتمندترین است. چه آن‌ها طبیعت یا نور را انتخاب کنند چه فریب، مرگ و جنگ را، تفاوتی ندارد هدف همیشه یکسان است، باید طول عمر خدای حریف خود را به صفر برسانید.

Coin Hunt World دنیای شکار کوین

اگر NFTها مورد علاقه شما نیستند و کوین‌ها و توکن‌ها را ترجیح می‌دهید، Coin Hunt World می‌تواند بازی مناسبی برای شما باشد.

با استفاده از گیم‌پلی اکتشاف جغرافیایی به سبک Pokemon GO در دنیای واقعی، بازیکنان می‌توانند با یافتن کلیدها و باز کردن قفل خزانه‌ها، ارز دیجیتال کسب کنند.

بازیکنان در سال ۲۰۲۱ به طور جمعی ۱.۵ میلیون دلار از این بازی به دست آوردند و در این روند ۳۵ میلیون کیلومتر را در طول بازی پیاده روی کردند.

نقطه ضعف جزئی Coin Hunt World این است که فقط در تعداد محدودی از کشورها در دسترس است. این کشورها شامل ایالات متحده، کانادا، السالوادور، و بریتانیا هستند.

آینده کسب درآمد از بازی‌های بلاک چینی چیست؟

کسب درآمد از بازی‌های بلاک چینی هنوز یک دغدغه‌ی تازه است. با این حال، بسیاری از کارشناسان بازی‌های تلفن همراه موافق هستند بازی‌های بلاک چین آینده‌ی این صنعت اند.
با این حال، تقریباً هیچ کس جرات پیش بینی اینکه این آینده دقیقاً چگونه خواهد بود را ندارد. پلتفرم های بلاک چینِ در حال توسعه قبلاً اعلام کرده اند که بزرگ‌ترین مشکل بازی‌های بلاک چین را حل خواهند کرد.

به عنوان مثال، آن‌ها قصد دارند white-label wallets معرفی کنند. این محدودیت ورود برای انجام بازی‌های بلاک چین را کاهش می‌دهد.

علاوه بر این، از آنجایی که استودیوهای بزرگ بازی موبایل شروع به عرضه ویژگی‌های بلاک چین در گیم‌های خود کرده اند، ریسک کلاه‌برداری در این بازی‌ها کاهش یافته است.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان
سوالات متداول:
آیا می‌توانید از بازی های بلاک چین درآمد کسب کنید؟
با ظهور بلاک چین، پارادایم صنعت تغییر کرده است. به‌جای اینکه پول فقط برای توسعه‌دهندگان و توزیع‌کنندگان بازی‌ها صرف شود، بازیکنان اکنون می‌توانند با استفاده از رایانه یا گوشی هوشمند خود در بازی‌های بازی برای کسب درآمد، از ارزهای دیجیتال یا توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) درآمد کسب کنند.
کدام بازی را می‌توانم برای کسب بیت کوین بازی کنم؟
بهترین بازی‌های بیت کوینی که می‌توانید در اندروید بازی کنید عبارتند از: Pearl of the Orient. جادوی خیابان. کتاب مردگان
آیا می‌توانم از NFT کسب درآمد کنم؟
بله.
بهترین اپلیکیشن بازی بیت کوین چیست؟
Bitcoin Billionaire

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.