ENJ
Enjin coin - انجین کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

انجین کوین چیست؟

پروژه ارز دیجیتال انجین کوین (Enjin Coin) یک شبکه مبتنی بر بلاکچین است که به‌منظور توسعه صنعت بازی‌های غیرمتمرکز ویدیویی و تسهیل ارتباط گیمرها با یکدیگر به‌وجود آمده است. محصولات گیمینگ مبتنی بر بلاکچین را می‌توان از طریق این پلتفرم به یکدیگر متصل کرد. همچنین انجین کوین این امکان را برای فعالان حوزه گیمینگ ایجاد کرده است که بتوانند در بستر بلاکچین اتریوم، محصولات مجازی تولید کنند و وب‌سایت و تالارهای گفت‌وگو ایجاد کنند و با یکدیگر به آسانی و بدون نیاز به واسطه‌ها در ارتباط باشند. این شبکه دارای یک توکن بومی با نماد اختصاری ENJ است که در بلاکچین اتریوم و بر مبتنی بر استاندارد ERC20 ایجاد شده است. عرضه اولیه رمزارز انجین کوین در سال ۲۰۱۷ انجام شد و ۸۰ درصد از کل توکن‌‌ها در این رویداد عرضه شد. مبلغ سرمایه جذب شده در این رویداد عرضه اولیه حدود ۳۰ میلیون دلار بوده است. ENJ ‌در حال حاضر میان ۱۰۰ رمزارز برتر دنیای کریپتوکارنسی قرار دارد.

خرید انجین کوین

شما می‌توانید برای خرید ارز ENJ از طریق شارژ ریالی حساب کاربری خود در سامانه بیتستان اقدام کنید. کاربران بیتستان با حداقل پرداختی ۴ میلیون تومان، می‌توانند ارز دیجیتال ENJ را خریداری کنند. توجه داشته باشید که ما در وبلاگ بیتستان به‌طور هفتگی اقدام به انتشار مقالات تحلیلی و خبری در رابطه با ارز ENJ و سایر رمزارزها می‌کنیم؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش و مطالعه این مقالات با دانش و آگاهی بیشتر معاملات خود را انجام دهید. در آخر این‌که پشتیبانی ۲۴ ساعته بیتستان آماده پاسخ‌گویی به تمامی پرسش‌های کاربران و برطرف کردن مشکلات احتمالی پیش آ‌مده هنگام انجام معاملات ارز دیجیتال شما در سامانه بیتستان است.

فروش انجین کوین

شما می‌توانید دارایی انجین کوین خود را در بستر سامانه بیتستان به ارز فیات ریال یا سایر رمزارزها تبدیل کنید. همچنین برای بررسی وضعیت کنونی یا آینده ارز دیجیتال ENJ نیز می‌توانید به بخش وبلاگ بیتستان مراجعه کنید. در این بخش مقالات تحلیلی و خبری در رابطه با تمامی رمزارزها و وضعیت کلی بازار کریپتوکارنسی در دسترس شما خواهد بود. به یاد داشته باشید که تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته بیتستان پاسخ‌گوی تمامی پرسش‌های شما در رابطه با خرید و فروش ارز ENJ و سایر رمزارزها است.

اخبار و تحلیل‌های انجین کوین

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های انجین کوین