WIN
Wink - وینک
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

وینک چیست؟

پروژه ارز دیجیتال وینک (WINK)، در ابتدا با نام ترون بت در بلاکچین ترون (TRON) آغاز به‌کار کرده است. ترون بت نخستین برنامه غیرمتمرکز (DApp) بود که در بستر بلاکچین ترون راه‌اندازی شد. توسعه‌دهندگان این پروژه پس از مدتی نام آن را به WINK تغییر دادند و این پلتفرم تبدیل به یک بستر مناسب گیمینگ برای طرفداران بازی‌های کامپیوتری شد. در سیستم وینک کاربران می‌توانند به‌صورت هم‌زمان با چند بلاکچین مختلف در ارتباط باشند. در سال ۲۰۱۹ پس از تغییر نام پروژه یک توکن بومی نیز برای آن ایجاد شد؛ این توکن که با نماد WIN شناخته می‌شود، مبتنی بر استاندارد ERC20 بر بستر بلاکچین ترون ایجاد شده است. در عرضه اولیه این رمزارز حدود ۶ میلیون دلار سرمایه جذب شد. در حال حاضر رمزارز وینک در بسیاری از بازی‌های ویدیویی به‌عنوان پاداش گیمرها در نظر گرفته شده است. همچنین این ارز در پلتفرم‌های شرط‌ بندی آنلاین نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید وینک

خرید ارز دیجیتال Wink در سامانه بیتستان بسیار ساده است. شما می‌توانید با مراجعه به حساب کاربری خود و شارژ ریالی آن، با حداقل پرداختی ۱ میلیون تومان، در مدت زمانی کوتاه اقدام به خرید این رمزارز کنید. همچنین می‌توانید از مقالات تحلیلی، خبری و آموزشی وبلاگ بیتستان به‌منظور‌ تعیین مناسب‌ترین زمان و بهترین قیمت ارز دیجیتال وینک برای خرید خود راهنمایی بگیرید. پشتیبانان ما در ۲۴ ساعت شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌های شما در رابطه با نحوه خرید ارز دیجیتال وینک و سایر رمزارزهای موجود در سامانه بیتستان هستند.

فروش وینک

چنان‌چه قصد فروش ارز دیجیتال وینک را دارید، می‌توانید با مراجعه به پنل کاربری خود در سامانه بیتستان در مدت زمانی کوتاه و به آسانی رمزارزهای خود را به فروش برسانید. مطالعه مقالات خبری و تحلیلی وبلاگ بیتستان شما را برای انتخاب موقعیت مناسب برای فروش یا مبادله دارایی‌های‌تان راهنمایی خواهد کرد. به‌خاطر داشته باشید تیم پشتیبانی شبانه‌روزی ما در تمام مراحل خرید و فروش ارز دیجیتال Win‌ و سایر رمزارزها آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌‌های شما و حل مشکلات‌ احتمالی خواهد بود.

 

اخبار و تحلیل‌های وینک

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان