BTT
BitTorrent - بیت تورنت
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

بیت تورنت چیست؟

شبکه بیت تورنت (BitTorrent) در سال ۲۰۲۲ و در محیطی خارج از بلاکچین با هدف ذخیره سازی اسناد، داده‌ها و فایل‌ها و انتقال آن‌ها به‌صورت همتا‌به‌همتا (Peer to Peer)، راه‌اندازی شده است. در سال ۲۰۱۸ بنیان‌گذار پروژه ترون، جاستین سان (Justin Sun) این پروژه را خریداری کرد. پس از خرید پروژه سان اقدام به توسعه یک رمزارز اختصاصی برای این شبکه کرد که با نماد BTT در بازار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود و در سال ۲۰۱۹ از طریق یک رویداد عرضه اولیه این سکه‌ها توزیع شد. عرضه اولیه BTT مورد استقبال گسترده قرار گرفت و در مدت زمانی کوتاه این پروژه موفق شد ۷ میلیون دلار سرمایه جذب کند. ارز دیجیتال بیت تورنت روی استاندارد TRC20 و در بلاکچین ترون توسعه یافته است. از این توکن به‌‌منظور کارمزد انتقال‌ و پرداخت‌های درون شبکه‌ای و همچنین به‌عنوان پاداش و تشویق کاربران برای فعالیت در شبکه بیت تورنت استفاده می‌شود. به‌طور کلی این توکن را می‌توان رمزارز خدماتی شبکه غیر‌متمرکز بیت تورنت دانست.

خرید بیت تورنت

انجام معاملات رمزارز در بستر بیتستان در کنار آن‌که یک فعالیت اقتصادی است، به‌دلیل ساده و سریع انجام شدن تراکنش‌ها برای شما لذت‌بخش نیز خواهد بود. شما می‌توانید با حداقل پرداختی ۱ میلیون تومان، اقدام به خریداری رمزارز BTT در بستر بیتستان کنید. پیشنهاد ما به شما قبل از انجام هر معامله مراجعه به وبلاگ بیتستان و مطالعه مقالات آموزشی و همچنین مطالب مربوط به تحلیل‌های بازار رمزارزها، برای انجام معاملات دقیق‌تر و صحیح‌تر است. اگر هنگام خرید رمزارز BTT چالشی در فرایند خرید داشتید یا اگر پرسشی در رابطه با این ارز یا سایر کریپتوکارنسی‌ها برای شما مطرح شد، می‌توانید با تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته بیتستان برای رفع مشکل یا پاسخ پرسش خود در ارتباط باشید.

فروش بیت تورنت

فروش و تبادل ارزهای دیجیتال نیز در سامانه خرید و فروش رمزارز بیتستان بسیار ساده است و مبتدی‌ترین افراد نیز به‌راحتی می‌توانند در پنل بیتستان اقدام به فروش یا تبادل ارز دیجیتال کنند. برای فروش یا تبادل موجودی ارز BTT خود در این بستر نیاز به دانش خاصی ندارید؛ اما بهتر است قبل از اقدام به تراکنش به وبلاگ بیتستان مراجعه کرده و مقالات مربوط به تحلیل و خبرهای این ارز را مطالعه کنید تا معاملات دقیق‌تری انجام دهید. هر زمانی هم که نیاز به کمک داشتید یا پرسشی برای شما مطرح شد، تیم پشتیبانی بیتستان به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به شما خواهد بود.

اخبار و تحلیل‌های بیت تورنت

 

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان