FIL
Filecoin - فایل کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

فایل کوین چیست؟

پروژه ارز دیجیتال فایل کوین (Filecoin) در واقع یک پلتفرم ذخیره اسناد و فایل‌ها است که مبتنی بر بلاکچین و به‌صورت غیر‌متمرکز توسعه یافت. این بستر در سال ۲۰۱۴ توسط بنیاد پروتکل لبز (Protocol Lebs)، راه‌اندازی شده است. توسعه‌دهندگان این پروژه پس از مدتی اقدام به تولید رمزارز یا کوین اختصاصی بلاکچین Filecoin کردند؛ نماد این رمزارز در بازار کریپتوکارنسی FIL است که در یک رویداد عرضه اولیه در سال ۲۰۱۷ میان کاربران شبکه و جامعه کریپتوکارنسی توزیع شد. عرضه اولیه رمزارز فایل کوین یکی از موفق‌ترین این رویدادها در بازار ارزهای دیجیتال بوده است. عرضه عمومی حدود یک ساعت زمان برد و در همین زمان کوتاه حدود ۲۵۰ میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری شد. ارز FIL روی بلاکچین فایل کوین توسعه یافته و کوین اختصاصی یا بومی همین بلاکچین است. از این ارز به‌منظور ارز خدماتی شبکه استفاده می‌شود.

خرید فایل کوین

با ثبت‌نام در وب‌سایت بیتستان و مراجعه به بخش خرید و فروش حساب کاربری خود، می‌توانید در مدت زمانی کوتاه و به سادگی اقدام به خرید رمزارز فایل کوین که با نماد اختصاری FIL شناخته می‌شود، کنید. ما در تحریریه بیتستان همواره در حال تهیه و نشر مقالات تحلیلی ارزهای دیجیتال مختلف هستیم. کاربران ما می‌توانند با مراجعه به این بخش و مطالعه این مقالات در بهترین زمان ممکن معاملات رمزارز خود از جمله خریداری ارز FIL‌ را انجام دهند. تیم پشتیبانی بیتستان در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌های کاربران و همچنین حل مشکلات آن‌ها در زمینه معاملات رمزارزها است. از طریق چت آنلاین وب‌سایت بیتستان می‌توانید با پشتیبانان ما در تماس باشید.

فروش فایل کوین

چنان‌چه قصد فروش موجودی ارز FIL خود و تبدیل آن به ریال یا سایر ارزهای دیجیتال را دارید، با مراجعه به بخش خرید و فروش حساب کاربری خود در وب‌سایت ما در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانید این معاملات را انجام دهید. مقالات تحلیلی و خبری وبلاگ بیتستان می‌تواند برای انجام این معاملات به شما کمک کند تا در بهترین شرایط بازار فروش یا تبادل خود را انجام دهید. به‌خاطر داشته باشید که همکاران ما در بخش پشتیبانی آنلاین بیتستان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز آماده پاسخ دادن به پرسش‌‌های شما در زمینه فروش ارزهای دیجیتال و موضوعات دیگر در این بازار هستند.

اخبار و تحلیل‌های فایل کوین

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان