ETH
Ethereum - اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اتریوم چیست؟

شخصی به‌نام ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، که یک برنامه‎‌نویس روسی،کانادایی بود در سال ۲۰۱۳ به‌منظور استفاده از فناوری بلاکچین به‌جز کاربرد مالی آن‌ها یک وایت پیپر منتشر کرد. او در این نوشته از هدف خود برای ساخت برنامه‌های غیر‌متمرکز در بستر بلاکچین، سخن گفت. سه سال پس از انتشار این وایت پیپر در سال ۲۰۱۵، این شخص پروژه ارز دیجیتال اتریوم (Ethereum) را به‌طور رسمی با هدف ایجاد قراردادهای هوشمند و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز راه‌اندازی کرد. این پروژه شباهت‌های متعدد و در عین حال تفاوت‌‌های فراوانی با بلاکچین بیت کوین داشت. شبکه ارز دیجیتال اتریوم، یک رمزارز اختصاصی به نام اتر دارد که پس از بیت کوین دومین ارز محبوب بازار است. این رمزارز در بازار کریپتوکارنسی با نماد اختصاری ETH شناخته می‌شود. ارز دیجیتال اتریوم یا همان ارز ETH، از طریق فرایند استخراج تولید می‌شود و محدودیتی برای تولید آن در نظر گرفته نشده است و فقط یک پروتکل کنترل تورم سالانه ۴ درصدی برای آن در نظر گرفته شده است (توسعه‌دهندگان در تلاش‌اند الگوریتم شبکه را از Proof of Work به Proof of Stake تغییر دهند). اتر سوخت شبکه Ethereum است و هزینه خدمات درون شبکه‌ای و پاداش استخراج در این شبکه از طریق سکه‌های ETH پرداخت می‌شود.

خرید اتریوم

چنان‌چه قصد خرید رمزارز ETH را دارید، می‌توانید با از طریق حساب کاربری خود در وب‌سایت بیتستان و با حداقل پرداختی ۲ میلیون تومان حساب ETH خود در بیتستان را شارژ کنید. مقالات تحلیل ارز دیجیتال به‌خصوص مقالات تحلیل اتریوم در وبلاگ ما، شما را در انتخاب بهترین و مناسب‌ترین شرایط برای خرید اتریوم راهنمایی خواهد کرد. توجه داشته باشید که همکاران ما در بخش پشتیبانی آنلاین بیتستان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌های شما پیرامون ارزهای دیجیتال و معاملات کریپتوکارنسی‌ها هستند.

فروش اتریوم

امکان فروش دارایی ارز ETH در سامانه مبادلاتی بیستستان برای کاربران فراهم است. کاربران ما با مراجعه به حساب کاربری خود در وب‌سایت بیتستان می‌توانند در مدت زمانی کوتاه و به آسانی با بررسی دقیق قیمت روز اتریوم این دارایی را به ریال یا سایر رمزارزهای تحت پشتیبانی بیتستان تبدیل کنند. مقالات تحلیلی و خبری وبلاگ بیتستان می‌تواند شما را در انتخاب زمان و موقعیت ایده‌آل برای انجام معاملات رمزارز، راهنمایی کند. در مسیر انجام معاملات‌تان در سامانه ما، تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته و آنلاین بیتستان همراه و پاسخ‌گوی شما خواهند بود.

اخبار و تحلیل‌های اتریوم

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های اتریوم
زمان راه‌اندازی ETHW مشخص شد! سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱